دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«عبدل میمون لات پا کوتاه» به تماشاخانه فانوس می‌رود

نمایش «عبدل میمون لات پا کوتاه» نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی مهشید حسینیان در تماشاخانه فانوس روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 161325

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایش «عبدل میمون لات پا کوتاه» نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی مهشید حسینیان از 8 اسفندماه هر شب ساعت 20 در تماشاخانه فانوس میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.


«عبدل میمون لات پا کوتاه» را می‌توان یک کمدی پلیسی دانست که ماجراهایش در یک محله اتفاق می‌افتد. چرمشیر در این نمایشنامه با در هم تنیدن روابط خانوادگی و روابط اجتماعی در بستر یک محله که همه اهالی آن با یکدیگر در ارتباط‌ هستند، برخی مناسبات موجود را هجو می‌کند.


در این آثار نمایشی توحید آیت، مریم امینی، مهدی ایزدیان، الهه بنی هاشمی، سهیل پور جعفر، مهشید حسینیان، علیرضا شاکری، محمدعلی شهیدی، وحید عزیزی، الهام علی بحر، حمیدرضا عرب شاهی، میترا طهرانی، امیرحسین گمنام، محسن ولی‌خانی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین علیرضا شاکری دستیار کارگردان، محمد بیات مدیر نور و صدا، فرزانه و راحله شاکری طراح صحنه، علیرضا شاکری طراح پوستر، سعید یعقوبی مدیر روابط عمومی و یاسمن یعقوبی عکاسی این اثر را برعهده دارند.


نمایش «عبدل میمون لات پا کوتاه» از 8 تا 27 اسفندماه هر شب ساعت 20 در تماشاخانه فانوس واقع در میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری، پلاک ۲۵ به اجرا در می‌آید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته