دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1395 - 17:04

برنامه‌ریزی‌های گسترده شورای تخصصی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برای افزایش درآمدزایی

بیست و دومین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فن آوری و اعضای کمیته ساهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل درمحل دبیرخانه هیات امنای استان اردبیل با حضور روسای ادارات پژوهش و فناوری و اعضای کمیته ساهای واحدهای دانشگاهی استان تشکیل شد.
کد خبر : 161109

به گزارش آنا، دبیر شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از حضور فعال معاونان و روسای ادارات پژوهش و فناوری و اعضای کمیته در جلسات شورا قدردانی کرد.


علی راهنمایی با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد پژوهشی و عملکرد ساها استان، روسای اداره‌های پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی مستقر در استان را نسبت به فعالیت بیشتر در حوزه ارئه خدمات فعالیت‌های طرح ساها (سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد) و انجام برنامه‌ریزی‌های گسترده برای افزایش درآمدزایی از فعالیت‌های طرح ساها، دعوت کرد.


وی نسبت به پیگیری امور حوزه فعالیتی خود از جمله ارسال اطلاعات مورد نیاز برای چاپ کتابچه ساهای استان و ارسال به موقع جوابیه نامه‌های ارسالی از هیات امنای استانی و سازمان مرکزی تاکید کرد.


بررسی و تصویب سه عنوان طرح پژوهشی مربوط به اعضای هیات علمی واحدهای استان و موافقت با برگزاری گارگاهی با عنوان اعتبار سنجی مجلات و مقالات چاپ شده در مجلات از مصوبات بیست و دومین جلسه شورای پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته