دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1395 - 11:37
دو خبر

همایش «پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در هوش مصنوعی» در واحد همدان برگزار می‌شود

همایش «پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در هوش مصنوعی» به همت انجمن علمی رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.
کد خبر : 161002

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این همایش به مناسبت گرامیداشت روز مهندس باهدف ارائه و معرفی تحقیقات میان‌رشته‌ای در هوش مصنوعی، 10 اسفند در واحد همدان برگزار می‌‌شود.


مهندسی نرم‌افزار در طراحی الگوها و معماری نرم‌افزار هوشمند، کاربردهای هوش مصنوعی در علوم مهندسی، مکاترونیک با رویکرد ارتباط با انسان، کاربرد فناوری اطلاعات در بهینه‌سازی مهندسی، کاربردهای داده‌کاوی و ماشین‌های یادگیر در حل مسائل از محورهای اصلی این همایش است.


دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات پژوهشی خود را در محورهای عنوان شده از طریق پست الکترونیک info.irai2017@gmail.com به همایش ارسال کنند.


به گزارش آنا، تحقیقات میان‌رشته‌ای، تحقیقی تیمی یا انفرادی است که باهدف ادغام اطلاعات، داده، تکنیک‌ها، ابزارها، دیدگاه‌ها، مفاهیم و نظریه از دو یا چند رشته از دانش تخصصی برای پیشبرد درک اساسی و یا برای حل مشکلاتی که راه‌حلی فراتر از محدوده یک رشته مورد نیاز است، استفاده می‌شود.


حضور دانشجوی واحد همدان در سمپوزیوم و آرت‌فیر بزرگ بین‌المللی نقاشی اسپانیا


دانشجوی نقاشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با دعوت رسمی در سمپوزیوم و آرت‌فیر بزرگ بین‌المللی نقاشی کشور اسپانیا حضور یافت.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این سمپوزیوم با حضور نقاشان برجسته از سراسر جهان 15 تا 21 فوریه 2017 در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد.


یوسف عبدی‌نژاد در کارنامه خود، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گالری ایماج با حضور هنرمندانی از سراسر جهان، شرکت در نمایشگاه زومر در شهر بارلی ناساوو هلند، دعوت برای اجرای ورکشاپ هنرمندان نقاش جهان در شهر توره کاناوزه ایتالیا 2009 به همراه چهار نقاش برجسته دیگر ایرانی در جمع نقاشان برتر سراسر جهان، شرکت در نمایشگاه گروهی در هلند 2012، انتخاب اثر به‌عنوان بهترین اثر تجسمی درباره امام علی (ع)، برای چاپ در پوستر سال امام علی (ع) از سوی ستاد بین‌المللی غدیر، مقام اول مسابقات هنر در پرتو نماز، عضو هیات داوران هنرهای تجسمی کنگره فاطمه شناسی را دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته