دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1395 - 13:59
پاسخ مدیرعامل سابق تراکتورسازی به صحبت‌های آجرلو

آقای آجرلو، همه مدیران عامل تراکتور خرابه تحویل گرفتند/ فراموش نکنید ورزشگاه یادگار امام رایگان به تراکتور واگذار شده است

مدیرکل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: این کمال بی‌انصافی است اگر کمک‌هایی که استانداری و اعضای شورای شهر تبریز به باشگاه تراکتورسازی کردند را نادیده بگیریم.
کد خبر : 160802

جمشید نظمی درخصوص اینکه مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرده خرابه‌ای به نام تراکتورسازی را تحویل گرفته است، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «منظور آقای آجرلو این بوده که از لحاظ مالی خرابه‌ای را تحویل گرفته و سعی کرده آن را آباد کند. این حرف درست است و هیچ‌کدام از مدیران عامل باشگاه تراکتورسازی، آبادی تحویل نگرفتند و خرابه‌ای را تحویل ندادند. ما همه با بدهی باشگاه را تحویل گرفتیم و با بدهی هم آن را تحویل دادیم.»


وی ادامه داد: «خود من زمانی که به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مشغول به کار شدم تراز مالی را کنترل کردم و متوجه شدم نزدیک به 14 میلیارد تومان بدهی روی دست باشگاه باقی مانده است. تلاش کردم تا ضمن پرداخت آن مبالغ هزینه‌های جاری باشگاه را هم بدهیم. خوب تلاش ما منجر به این نشد که کلیه هزینه‌‌های جاری داده شود و بعد از ما هم بدهی بر دوش باشگاه باقی ماند تا کار به آقای عباسی رسید. بنابراین منظور دقیق آجرلو این است که مدیران بدهی نمی‌دهند. اینها هزینه‌‌های جاری باشگاه است که تبدیل به بدهی‌های معوقه شده است و مدیران بنابر اولویت و البته با توجه به بودجه مالی که دارند، سعی در پرداخت آنها دارند.»


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: «بهترین راه برای پرداخت هزینه‌های جاری معوقه این است که امتیاز باشگاه واگذار شود و با درآمد حاصله از آن کلیه مبالغی که برگردن باشگاه تراکتورسازی است، پرداخت شود. شاید هم مدیریت فعلی باشگاه راه‌حل مناسب‌تری را دارد که می‌تواند با اجرای آن باشگاه را بدون بدهی کند که این موضوع به‌سود همه علاقه‌مندان به تراکتورسازی است.»


نظمی با بیان اینکه از آجرلو گلایه دارد، بیان داشت: «مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه خود عنوان کرده‌اند که به غیر از شهرداری هیچ‌کسی به کمک ما نیامده است. این کمال بی‌انصافی است اگر کمک‌هایی که استانداری و اعضای شورای شهر تبریز به باشگاه تراکتورسازی کردند را نادیده بگیریم. من تصورم این است که آجرلو فراموش کرده که ورزشگاه یادگار امام(ره) بدون دریافت کوچکترین هزینه‌ای به باشگاه تراکتورسازی واگذار شده است. ضمن اینکه به درخواست اعضای شورای شهر تبریز که بخشی از آنها فوتبالی و علاقه‌مند به تراکتور هستندٰ شهرداری کمک‌های نقدی به تراکتورسازی کرده است.»


وی تاکید کرد: «ما در اداره کل ورزش و جوانان استان نمی‌توانیم بنابر برنامه ششم توسعه هیچ کمک نقدی به باشگاه تراکتورسازی و دیگر باشگاه‌ های استان داشته باشیم اما از راه‌های دیگر سعی کردیم به باشگاه کمک کنیم. علاوه بر ورزشگاه یادگار ما جلسه بسیار خوبی با صاحبان سرمایه استان داشتیم که در این جلسه اعضای شورای شهر هم حضور داشتند و قرار شد از منابع قانونی به تراکتورسازی کمک شود. آجرلو به خوبی می داند که در حال حاضر استقلال و پرسپولیس برای بازی در ورزشگاه آزادی به مدیریت ورزشگاه پول می‌دهند ولی تراکتوری‌ها رایگان در ورزشگاه یادگار بازی می‌کنند. الان تیم ماشین‌سازی برای هر بازی در ورزشگاه یادگار 30 میلیون تومان پرداخت می‌کند و قرارداد با ما بسته است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مصطفی آجرلو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب