دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 10:31

تخفیف 50 درصدی ویژه دانشجویان در جشنواره فرهنگی- هنری مطهر واحد رودهن

مراسم افتتاح جشنواره فرهنگی- هنری مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر نقی شجاع رئیس و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.
کد خبر : 16067

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محمدابراهیم سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رودهن در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی- هنری مطهر با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: جشنواره فرهنگی- هنری مطهر و نمایشگاه بوستان کتاب به مناسبت هفته معلم برگزار شده و امیدواریم دانشجویان با آثار استاد مطهری که بدون استثناء مفید و همچنان از طراوت و تازگی برخوردار هستند، ارتباط بیشتری داشته باشند.


حجت الاسلام رضا احمد‌زاده معاون فرهنگی واحد رودهن هم با بیان اینکه این جشنواره با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود، گفت: کتاب های موجود در نمایشگاه بوستان کتاب با ۵۰درصد تخفیف در اختیار اساتید و دانشجویان عزیز قرار می‌گیرد؛ از دیگر برنامه‌های این جشنواره نیز پاسخ به سوالات دینی، برگزاری همایش بزرگ با حضور حجت الاسلام دکتر واعظی، برگزاری مسابقات و تشکیل حلقه‌های معرفت است.


رئیس فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ علمیه‌ قم در تهران نیز با تقدیر از اهتمام ویژه دکتر شجاع در امور فرهنگی گفت: جشنواره فرهنگی هنری مطهر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی تهران در واحد رودهن برگزار می‌شود.


حجت الاسلام رفیعی تبار اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شجره طیبه‌ای است که در سال ۱۳۵۸ به دست مبارک حضرت امام (ره) تاسیس شد و امروز یکی از افتخارات این دفتر این است که مقام معظم رهبری فرمودند: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نماد روشنفکری حوزه هست.


رفیعی تبار ادامه داد: این دفتر اهداف متعددی دارد که در سه حوزه فعالیت می‌کند. اولین رسالت این دفتر کارهای فرهنگی- تبلیغی است، رسالت بعدی در امر پژوهش است که دفتر تبلیغات اسلامی در کنار بحث فرهنگی- تبلیغی بحث پژوهش را دنبال می‌کند. پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که بزرگ‌ترین پژوهشگاه دینی کشور است که زیرمجموعه وزارت علوم و مصوب وزارت علوم است. فعالیت بعدی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش آموزش است که دانشگاه باقرالعلوم اولین دانشگاه غیر انتفاعی حوزوی است که در رشته‌های متعدد کار‌شناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد و مشغول خدمت رسانی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته