دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 15:52
در گفت و گو با آنا؛

محمد دادگان:تعداد تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد را افزایش می‌دهیم/ فدراسیون نباید اجازه نقل‌وانتقال به باشگاه‌های بدهکار بدهد/ «برانکو» و «کی‌روش» هر دو مقصرند

معاونت ورزشی دانشگاه آزاد گفت: در سال های آتی تعداد تیم‌های ورزشی را در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش خواهیم داد البته این امکان هم وجود دارد تیم‌هایی که اثربخشی لازم را ندارند حذف کنیم.
کد خبر : 160491

محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره برنامه‌های ورزشی در باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد گفت: «هدف ما این است که ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت کند؛ البته نه در بخش حرفه‌ای بلکه در ورزش همگانی و درون‌واحدی به رشد قابل ملاحظه‌ای برسد. اگر ورزش در دانشگاه‌ها و بین دانشجویان رواج پیدا کند، به طور حتم موفق خواهیم شد. دانشگاه‌ آزاد قصد دارد در آینده استعدادهای خوبی ورزشی را جذب کند. ما به دنبال این هستیم که براساس اصول و قوانین بین‌المللی ورزش را پیش ببریم و استعدادها را کشف و به تیم های ملی تزریق کنیم.»


وی به فعالیت دانشگاه‌ آزاد در 21 رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر 21 رشته در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنند که 10 تیم برای خانم‌ها و 11 تیم مخصوص آقایان است اگر سال آینده رشته‌ای استحقاق اضافه شدن به مجموعه ما را داشت و شرایط ما را نیز دارا بود آن را به جمع رشته‌های خود اضافه می‌کنیم. به طور حتم در سال های آتی تعداد تیم‌های ورزشی را در دانشگاه آزاد افزایش می‌دهیم البته این امکان هم وجود دارد که تیم‌هایی که اثربخشی لازم را برای ما نداشتند حذف کنیم.»


معاون ورزشی دانشگاه آزاد همچنین به عدم موفقیت تیم فوتسال دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: «تیم فوتسال ما دیر به جمع تیم های لیگ برتری اضافه شد. از شروع لیگ دو بازی گذشته بود که ما توانستیم سهمیه لیگ برتر را خریداری کنیم. به همین دلیل بازیکنان خوب جذب تیم‌های دیگر شده بودند و نتوانستیم تیم را با شرایط خوبی ببندیدم. امسال در لیگ برتر خواهیم ماند و سال آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.»


دادگان همچنین به ثبت باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «کارهای مقدماتی انجام شده اما نواقصی هم وجود داشته به همین دلیل بخش حقوقی به دنبال این است که مشکلات را به زودی حل کند.»


رئیس اسبق فدراسیون فوتبال همچنین در مورد بدهی 5 میلیونی باشگاهای ایرانی به مربیان و بازیکنان خارجی گفت: «وقتی به صراحت میزان بدهی اعلام می شود نکته قابل توجه این است که چرا جلوی آن را نگرفتند؟ درست است که باشگاه‌ها بدهکار هستند، ولی فدراسیون فوتبال می‌توانست در نقل و انتقالات در روند کار باشگاه‌ها دست بگذارد و اجازه نقل‌وانتقال به این باشگاه‌ها ندهد.»


دادگان همچنین در مورد اختلاف کی‌روش با سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: «این اختلاف شایسته فوتبال ایران نیست. به نظرم مربی تیم‌ملی نباید در حریم باشگاه دخالت کند و مربی باشگاهی هم حق اظهارنظر در مورد فعالیت‌های تیم‌ملی را ندارد. برانکو و کی‌روش عاقل هستند و باید مشکلات را حل کنند و اجازه بدهند تیم‌ملی و باشگاه‌ها در آرامش باشند.»


وی در پاسخ به اینکه از نظر شما کدام مربی حق دارد، اظهار کرد: «من حق را به کسی می‌دهم که حرف راست بگوید. به نظر من هردو از چارچوب خود خارج شده‌اند. باشگاه و تیم ملی حق ایراد گرفتن از هم را ندارند و به نظرم هردو در به وجود آمدن این جو متشنج سهیم هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب