دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 12:13

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌غرب تغییر کرد

سرپرست جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌غرب منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 160457

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه ای با حضور پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب، معاونان، مدیران، مسئولان دانشگاه و همکاران حوزه معاونت پژوهش و فناوری، مراسم معارفه حمیدرضا رحیمی سرپرست جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری در سالن شورای ساختمان اداری قلهک برگزار شد.


رئیس واحد تهران غرب در این جلسه با تشکر از زحمات سیدمهدی میردامادی و طوبی امیرعضدی معاونان پیشین واحد تهران غرب برای خدمات ارزشمندشان گفت: «واحد تهران غرب یک واحد جوان و نوپا با سابقه حدود 10 ساله است که تلاش‌های زیادی را در راستای رشد و توسعه بویژه در دو ساله اخیر داشته است.»
پروین داداندیش افزود: «واحد تهران غرب با وجود داشتن درجه بزرگ، شاخصه‌های یک واحد بسیار بزرگ و حتی جامع را دارد. یکی از این شاخصه‌ها حرکت هدفمند در مسیر پژوهش است که واحد تهران غرب در این باره به خوبی عمل کرده و با گذاشتن برنامه‌ها، همایش‌ها و فراهم کردن زمینه‌های مناسب در حوزه کسب و کارهای جدید در مسیر کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان حرکت کرده است.»
داداندیش ادامه داد: «در سه سال و اندی که دکتر میرزاده در دانشگاه حضور دارد، توجه خاصی به فعالیت‌های پژوهشی و کارآفرینی داشته‌ و ما هم باید در این مسیر قدم مثبت برداریم و با تقویت مراکز رشد در راستای دانش بنیانی و ارتقا واحد حرکت کنیم .»


واحد تهران غرب با وجود داشتن درجه بزرگ، شاخصه‌های یک واحد بسیار بزرگ و حتی جامع را دارد. یکی از این شاخصه‌ها حرکت هدفمند در مسیر پژوهش است که واحد تهران غرب در این باره به خوبی عمل کرده و با گذاشتن برنامه‌ها، همایش‌ها و فراهم کردن زمینه‌های مناسب در حوزه کسب و کارهای جدید در مسیر کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان حرکت کرده است

رئیس واحد تهران غرب با بیان اینکه ورود حمیدرضا رحیمی به جامعه دانشگاهی واحد تهران غرب مصادف با انجام دو برنامه بزرگ در واحد یکی برگزاری «اولین همایش ملی اقتصاد خلاق» و دیگری «اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اقتصاد و فرهنگ» است به بیان ارزش‌های اخلاقی و رفتار تعریف شده رحیمی در واحد تهران مرکز و تعامل بالای وی با سایر حوزه ها و همکاران پرداخته، تجربه مدیریتی را از شاخصه های مهم در انتخاب مسئولانش عنوان کرد.


رحیمی نیز گفت: «اگرچه تاکنون با واحد تهران غرب کار عملیاتی انجام نداده ام ولی با واحد تهران غرب آشنا هستم.»
وی شرایط کار در واحد تهران غرب را از یک سو راحت و از سوی دیگر دشوار دانست. راحت از این جهت که واحد تهران غرب واحدی نو با نیروی انسانی جوان است و می‌توان بنا و قاعده کار را از نو گذاشت و از یک جهت کار شوار است چراکه بنا گذاشتن در عرصه علم و تکنولوژی دشوار است.
رحیمی با تاکید بر اینکه، تکریم ارباب رجوع، ایجاد روحیه کار و تلاش بین همکاران، ایجاد انگیزه در دانشجویان و استادان، رونق بخشیدن به همایش‌ها، برخورد مناسب و تسهیل کردن امور دانشجویان و استادان را .....که به تبع با رضایتمندی همراه خواهد بود گامی مثبت برای رشد و ارتقای واحد تهران غرب دانست.
معاون جدید پژوهش و فناوری واحد تهران غرب با بیان اینکه همدلی و انتقادات باعث پیشرفت و حاشیه باعث ضعف در کار است ابراز امیدواری کرد در محیطی صمیمانه و بدون حاشیه با کمک همکاران آن حوزه، معاونت پژوهشی را اداره و هدایت کنیم.
حکم حمیدرضا رحیمی از سوی پروین داداندیش در این جلسه به وی اهدا شد.
رحیمی دانشیار پایه 22 رشته ریاضی و از اعضای هیات علمی واحد تهران مرکزی است و در سابقه کار اجرایی خود 2 سال به عنوان معاون دانشجویی، 5 سال به عنوان معاون پژوهشی و حدود 4 سال عضو ستاد جذب هیات علمی استان بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته