دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 11:33

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد شبستر معرفی شد

مراسم معارفه و تکریم معاونان آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در سالن کنفرانس استاد شهریار و با حضور رئیس هیات امنا و تعدادی از معاونان آموزشی واحدهای استان آذربایجان شرقی، استادان، دانشجویان و کارکنان برگزار شد.
کد خبر : 160438

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با کسب مجوز کمیته انتصابات استان و موافقت­‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حکمی رسول جوانعلی­‌آذر از سوی دکتر جلیل امیرپور دریانی به عنوان سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد شبستر منصوب شد.


در حکم صادره برای رسول جوانعلی­‌آذر آمده است: احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجربه­ ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم و با توجه به موافقت کمیته انتصابات استان و موافقت‌نامه­ شماره­ 92686/1/11/13 مورخه­ 95/11/23 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هیات امنای استان آذربایجان شرقی، جنابعالی به مدت سه ماه از تاریخ صدور حکم به عنوان سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر منصوب می­‌شوید.


امیرپور در این حکم ابراز امیدواری کرده است، جوانعلی‌­آذر با استعانت از درگاه ایزد منان و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء در خدمت به نظام توانمند جمهوری اسلامی، بویژه جامعه­ دانشگاه آزاد اسلامی و محقق کردن سیاست‌­های عالی دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزشی موفق و موید باشد.


دکتر رحیم وکیل­‌زاده رئیس دبیرخانه هیات امنای استان آذربایجان شرقی از زحمات دکتر ناصر ماهری سیس در چندین سال خدمات صادقانه در حوزه آموزشی واحد و به‌ویژه به عنوان رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تشکر کرد.


وی با معرفی جوانعلی‌­آذر برای وی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید کرد.


در این مراسم به پاس کوشش‌­های ناصر ماهری در راستای اعتلا و رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر، از زحمات وی در طول دوران تصدی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر قدردانی شد.


رسول جوانعلی­‌آذر عضو هیات علمی گروه معارف و دانشجوی دکتری تخصصی علوم قرآن و حدیث است. وی از ایثارگران و رزمندگان 8سال دفاع مقدس، از فعالان فرهنگی و چندین سال سابقه مدیر اداری و معاونت دانشجویی واحد شبستر، مدیر فرهنگی منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه خویش دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته