دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1395 - 11:19
دانشگاهیان آموزش می‌بینند

الزامات فرهنگی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی

کارگاه آموزشی الزامات فرهنگی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی و واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 159863

به گزارش خبرگزاری آنا، این کارگاه آموزشی با حضور و تدریس دکتر محمد حیدری مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (دکتری علوم سیاسی) روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 اسفند از ساعت 14 الی 18 به صورت مجازی (آنلاین) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی برگزار می‌شود.


اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت تمایل می توانند به سایت آموزش دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی به نشانی https://sc.iauec.ac.ir مراجعه و در این کارگاه ثبت نام کنند.


استادان و کارکنان واحدهای تهران نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس؛ تهران، ونک، ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، کوچه سرو، پلاک 7، واحد الکترونیکی به صورت حضوری در کارگاه الزامات فرهنگی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی شرکت کنند.


داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های 42863863_021 یا 47351427 و 47351425_021 تماس بگیرند.


معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای از دبیران هیات امنای استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس واحدها جامع و مستقل و رئیس سازمان سما خواست در این کارگاه شرکت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته