دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1395 - 15:30

مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در گناباد برگزار شد

مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان گناباد برگزار شد. در چهلمین روز ارتحال ملکوتی آیت‌الله هاشمی یاد و خاطره آن مجاهد نستوه و یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گرامی داشته شد.
کد خبر : 159797

به گزارش آنا، در مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در محل مسجد و مصلای امام خمینی (ره) و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی همراه بود، حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف مردم اعم از روحانیت، اصناف و بازاریان، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی چشمگیر و در خور تحسین بود.


در این مراسم یاد و خاطره هاشمی و خدمات آن عالم جلیل القدر و یار و یاور امام راحل و مقام معظم رهبری گرامی داشته شد و مداحان و ذاکران ائمه اطهار و اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی و مداحی پرداختند.


امام جمعه گناباد نیز در خطبه‌های دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با بیان خدمات شایان هاشمی رفسنجانی گفت: «مردم حق شناس ایران اسلامی هرگز خدمات ارزنده و مجاهدت‌های عالم مجاهد هاشمی رفسنجانی که در قبل از انقلاب زحمات زیادی را برای پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شد و بعد از پیروزی انقلاب از یاد نخواهند برد.»


حجت الاسلام صادقی نسب از خدمات هاشمی رفسنجانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همانند؛ شورای انقلاب، تدوین قانون اساسی، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، دو دوره ریاست جمهوری و... نام برد و از این خدمات به نیکی یاد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته