دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 11:26

نخستین تیم رباتیک واحد تهران شرق وارد مرحله نهایی مسابقات هوافضا شد

نخستین تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با ساخت کواردکوپتر در هفتمین دوره مسابقات هوافضا موفق به راهیابی به جمع ۱۰ تیم برگزارکننده مرحله نهایی این مسابقات شد.
کد خبر : 15916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با ساخت کواردکوپتر در هفتمین دوره مسابقات هوا فضا به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز جمعه مورخ ۹۴/۲/۱۱ شرکت کرد و از میان بیش از ۴۰ تیم شرکت‌کننده موفق به راهیابی به جمع ۱۰ تیم برگزار‌کننده مرحله نهایی این مسابقات شد.


رئیس واحد تهران شرق در دیدار اعضای این تیم با آرزوی موفقیت برای آنان حمایت همه جانبه خود و تیم مدیریتی واحد تهران شرق را به آنان اعلان کرد و گفت: فعالیت‌هایی مثل رباتیک که یکی از علوم روز دنیا به حساب می‌آید و کاربرد‌های گسترده‌ای در خدمت به جامعه بشری دارد و باید بصورت دانش بنیان مورد حمایت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قرار گیرد.


دکتر ابراهیم حلاجیان با تشکر از تلاش و پشتکار دانشجویان نخستین تیم رباتیک واحد تهران شرق برای آنان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.


اعضای تیم واحد تهران شرق در رشته ربات پرنده شامل سید اشکان مهرنیا، علی احمدی، علیرضا خطاطان، حسین طاعتی، محمد ساکی، سعید آب‌پرور، امین فلاحتی، بهزاد عطایی به سرپرستی دکتر بابک نظرپرور عضو هیئت علمی گروه برق واحد تهران شرق هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته