دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1395 - 16:32
در واحد یادگار امام خمینی(ره)

همایش ملی کار تیمی و توسعه سرمایه انسانی برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی کار تیمی و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) 27 بهمن جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 158857

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی (ره) در این باره اظهار کرد: «دستیابی به اهداف پژوهشی در کشورهای در حال توسعه‌ای نظیر ایران، نیازمند عزم جدی و سرعتی به مراتب بیش از سایر کشورها است. براساس تجربه و با حمایت یافته‌های پژوهشی می‌توان گفت که حصول به سرعت و عزم همه‌جانبه مورد انتظار ممکن نخواهد شد مگر آنکه هماهنگی و تمایل نهادهای مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی کشور در این راستا قرار گرفته از آن پشتیبانی کند.»


دکتر علی اشجاران بیان کرد: «بدون شک دستاوردهای پژوهشی تیم‌های تحقیقاتی به طور چشمگیری متعالی تراز پژوهش‌های انفرادی خواهد بود. این در حالی است که به طور مشخص به موضوع آموزش و توسعه رفتارهای تیمی و گروهی در حوزه‌های پژوهشی پرداخته نشده است. از این رو اهمیت توجه و تمرکز بر توسعه فرهنگ کار جمعی و تیمی در فضای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه مبتنی بر تأکیدات مسئولان تراز اول کشور و تشخیص ضرورت‌های اجرایی ملی موجب شد تا این واحد دانشگاهی از طریق دانشکده مدیریت و حسابداری خود پیشقدم شود تا همایش ملی کار تیمی و توسعه سرمایه‌های انسانی را برگزار کند.»


دبیر اجرایی همایش ملی کار تیمی و توسعه سرمایه انسانی گفت: «به‌طور قطع و یقین می‌توان گفت برگزاری چنین همایشی مستلزم استمرار در دوره‌ها و سال‌های بعدی است تا محل و مبنایی برای مستندسازی دستاوردهای پژوهش‌های محققان علاقه‌مند به این موضوع شود و این واحد دانشگاهی بتواند مرکزیتی برای راهنمایی، هدایت، هم‌نشینی و همدلی همه محققان و استادان موضوع کار تیم قرار گیرد و از این طریق بتوان نیازهای مورد انتظار صنعت را نیز مرتفع کرد.»


این همایش 27 بهمن در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگارامام خمینی(ره)شهرری برگزار‌ می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته