دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1395 - 15:04
در دوازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک

تیم رباتیک RK واحد کرمانشاه به مقام دوم کشوری دست یافت

تیم رباتیک RK دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در دوازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک، هوش مصنوعی و نمایشگاه تخصصی اختراعات و ابتکارات که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد در لیگ ربات پرنده دقتی به مقام دوم این دوره از مسابقات رسید.
کد خبر : 158509

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در دوازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک، هوش مصنوعی و نمایشگاه تخصصی اختراعات و ابتکارات که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد تیم رباتیک RK واحد کرمانشاه در لیگ ربات پرنده دقتی پس از تیم i.r.drone به مقام دوم این دوره از مسابقات رسید.



این ربات پرنده (پهباد) توسط اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه طراحی و ساخته شده است. مهمترین قسمت های این پرنده از جمله سیستم کنترل پرواز (Flight Control) توسط این اعضا تیم ساخته شده است در حالی که بیشتر تیم های شرکت کننده در مسابقات از سیستم های کنترل پرواز تجاری استفاده کردند.


تیم رباتیک RK واحد کرمانشاه اعزامی به دوازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل متشکل از دکتر حامد عباسی، دکتر محمد سعید فعلی، مهندس مهرداد هژبری ، مهندس رامتین سلیمی، مهندس امیررضا امیری، مهندس مهران خانه آباد و مهندس محمد امیر کرانی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد کرمانشاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته