دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1395 - 12:23

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه‌ آزاد اسلامی بروجرد با شرکت توزیع نیروی برق لرستان امضا شد

در راستای ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با واحدهای صنعتی و تولیدی و توسعه همکاری مشترک در زمینه موضوعات علمی، فنی، پژوهشی، فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی ما بین این واحد دانشگاهی و شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان منعقد شد.
کد خبر : 158101

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تقویت و توسعه همکاری‌های فی مابین با هدف اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت توزیع نیروی برق به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوری‌های مورد نیاز در حوزه صنعت برق و دانشگاه و تبادل آمار و اطلاعات و تلاش در راستای ارتقای وضعیت موجود طرفین از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.


استفاده از توانمندی‌های هیأت علمی، محققان و کارشناسان در طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی صنعت برق، برگزاری سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی حسب نیاز طرفین، استفاده از امکانات آزمایشگاهی، سخت‌افزاری و نرم افزاری طرفین، حمایت از تشکیل مؤسسات پژوهشی مورد نیاز صنعت برق در دانشگاه،‌ برگزاری نشستهای علمی، انتشار مشترک آثار علمی، حمایت از پایان‌نامه های کاربردی، بهره مندی طرفین از امکانات کتابخانه ای و آزمایشگاهی، انتشار نشریه علمی پژوهشی مشترک، ایجاد فرصت های مطالعاتی توسط طرفین و... از مفاد این تفاهم نامه هستند.


این تفاهم‌نامه در 10 ماده و یک تبصره تهیه و مبادله شده و مدت آن از تاریخ توافق طرفین 3 سال شمسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته