دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1395 - 14:36

برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی مترو در یوم الله 22بهمن

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در ایستگاه‌های شادمان و حبیب الله خبر داد .
کد خبر : 157807

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن گفت: همزمان با برپایی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این دو ایستگاه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی با مضمون انقلاب اسلامی توسط هنرمندان اجرا می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: در ایستگاه شادمان غرفه کاریکاتور و خوشنویسی هم با عنوان هنر انقلاب میزبان راهپیمایان است.


وی در خصوص سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی در روز ۲۲ بهمن گفت: نمایش مردان نقره‌ای و سرودهای دانش آموزی هم از ابتدای تا پایان مراسم راهپیمایی اجرا می‌شوند.


معاون فرهنگی اجتماعی در پایان از اجرای برنامه های متنوع در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه پوستر هنر فاطمی، سیاه پوشی ایستگاه، برگزاری ورکشاپ خط با محوریت سجایای اخلاقی آن حضرت، فضاسازی ایستگاه ها و واگن های قطار، ال سی در قطار نیز از برنامه های این ایام است.


وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه نسیم بهشت درایام دهه فجر در ایستگاه های منتخب مترو توضیح داد: با عنایت به استقبال همشهریان عزیز از برپایی پایگاه های مشاوره مذهبی در مناسبت های مختلف،‌ این معاونت مبادرت به اجرای برنامه نسیم بهشت در این ایام کرد.


بنی حسن با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه تصریح کرد: آشناسازی شهروندان با مباحث دینی و اعتقادی و نیز آشنایی با شبه عرفان ها، خرده فرهنگ های منحرف و خرافات و آسیب های ناشی از آنها از اهداف اصلی اجرای این برنامه فرهنگی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته