دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جشن واحد مرند

فرماندار ویژه مرند: وحدت و تعامل از پایه‌های اصلی برای توسعه کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند با اشاره به وحدت و تعامل بین مردم و مسئولان گفت: از پایه‌های اصلی و مهم کشور در راستای توسعه، ایجاد وحدت و تعامل است.
کد خبر : 157806

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیار راستگو در سی و هشتمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: اولین دهه فجری است که کشور جشن این ایام را بدون مرحوم هاشمی رفسنجانی سپری می کند و این مرد بزرگ یکی از افرادی بود که همیشه در کنار امام راحل (ره) بودند.


وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از اولین افرادی بود که در شرایط سخت همیشه در کنار امام راحل، مقام معظم رهبری بودند و سختی های بسیاری را متحمل شدند.


راستگو با توجه به نقش هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: آیت الله بهشتی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقام معظم رهبری از شکل دهندگان اصلی این انقلاب و نظام در کنار رهبر بودند.


راستگو با توجه به نقش هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی: آیت الله بهشتی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقام معظم رهبری از شکل دهندگان اصلی این انقلاب و نظام در کنار رهبر بودند

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی رحلت هاشمی رفسنجانی افزود: در کشور حرف اول و آخر را رهبر می زند و بیانیه ایشان حامل سه پیام اصلی بود که در اول نام نیک بردن از ایشان، هیچ کس برای من هاشمی نمی شود و در آخر هاشمی رفسنجانی اجازه نداد خناثان در کشور تفرقه ایجاد کنند.


راستگو با توجه به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر این مرد بزرگ عنوان کرد: بیش از سه میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر آن مرد بزرگ حضور داشتند که نشان از قدرشناسی مردم از خادمان خود دارد.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به اقدامات آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت اله هاشمی رفسنجانی اقدامات و تلاش های بیشماری برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور انجام دادند که یکی از آنها تاسیس دانشگاه آزاد در کشور بود.


این مسئول افزود: نباید اجازه دهیم در کشور تفرقه حاکم شود و باید تلاش کنیم همگرایی و هم افزایی در تمامی نهادهای شهرستان وجود داشته باشیم.


دکتر علی رضایی رئیس واحد مرند هم با تبریک ایام مبارک دهه فجر در مورد برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و توسعه آموزش عالی در سطح کشور مطالبی بیان کرد و گفت: آمار دانشجویان در سال 1357 از 170 هزار نفر به 4 میلیون نفر در حال حاضر رسیده است که نصف این تعداد شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که خود زائیده پربرکت انقلاب اسلامی ایران است.


رئیس واحد مرند افزود: امسال جشن های انقلاب را به یاد آن یار سفرکرده یار دیرین انقلاب برگزار می کنیم دانشگاه آزاد اسلامی در واقع تفکرش متعلق به آیت الله هاشمی رفسنجانی است و اساس شکل گیری این دانشگاه مدیون آن بزرگوار است، آیت االله هاشمی فرزند برومند اسلام و انقلاب و خادم و سرباز نستوه ملت و مملکت بود نه جناح و سلیقه خاص.


در ادامه مراسم ویژه برنامه های متنوع دیگر اجرا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته