دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1395 - 12:09
در دیدار با سرپرست واحد ملارد عنوان شد

حمایت نماینده شهریار، شهرقدس و ملارد از دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با نماینده شهرستانهای شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 157748

به گزارش خبرنگار آنا، نماینده شهرستانهای شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بنیان علمی- فرهنگی مستحکمی است که به دست مبارک آیت الله هاشمی رفسنجانی بنا نهاده شده است و وظیفه داریم در راستای حفظ و ارتقای آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.


محمد محمودی انتصاب دکتر میرساردو را تبریک گفت و اعلام کرد که در راستای اعتلای این واحد دانشگاهی هرگونه حمایتی که لازم باشد انجام خواهند داد.


وی به پتانسیل این واحد دانشگاهی و شهرستان ملارد در راستای گسترش رشته های جدید دانشگاهی با توجه به نیاز منطقه اشاره کرده و بر پیگیری این امر تأکید و ابراز امیدواری کرد که با حضور ریاست جدید واحد و حمایت همه مسئولان شهرستان در آینده نزدیک این واحد دانشگاهی به واحدی جامع تبدیل شود.


میرساردو نیز با تشکر از حضور نماینده مجلس در دانشگاه؛ وظیفه ما خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و کوشش مجدانه برای ارتقای این واحد دانشگاهی با استفاده از پتانسیل های موجود واحد و شهرستان است.


وی بر آمادگی این واحد دانشگاهی برای هرگونه همکاری علمی و پژوهشی با ادارات و ارگان‌های شهرستان ملارد تأکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته