دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1395 - 14:47

کلنگ پروژه گلخانه هیدروپونیک واحد فیروزکوه به زمین زده شد

مراسم کلنگ‌زنی احداث عظیم‌ترین پروژه گلخانه‌ای هیدروپونیک شرق استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر : 157245

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز با حضور امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، طاهری فرماندار شهرستان فیروزکوه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان فیروزکوه، احداث مجتمع گلخانه‌ای هیدروپونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در زمینی به مساحت 15 هکتار آغاز شد.


رئیس واحد فیروزکوه گفت: «این پروژه اقتصادی با سرمایه‌ای بالغ بر 9 میلیارد تومان و در مدت سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید و می‌تواند با سودآوری بالا برای واحد فیروزکوه و شهرستان، اشتغال‌زایی نیز به همراه داشته باشد.»


دکتر علی اصغر رستمی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا با حمایت از تکمیل این پروژه عظیم کشاورزی صنعتی، تسهیلات لازم را برای سایر پروژه‌های اقتصادی دانشگاهی و دانش‌بنیان فراهم کنند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران نیز با تحسین واحد فیروزکوه گفت: «آنچه امروز کشور را از رکود نجات می‌دهد توجه به دانشگاه‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان است.»


امامی امین حمایت از طرح‌های دانشگاهی دانش‌بنیان را از اهداف کلان کشور و دولت دانست و تاکید کرد که با همه توان از این طرح‌های ارزشمند حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب