دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1393 - 11:33
در گفت‌وگو با آنا

عبادی: خوشحالم دانشگاه آزاد زحمات قهرمانان اینچئون را نادیده نگرفت

قهرمان تیم تیراندازی با کمان ایران در مسابقات آسیایی اینچئون با ابراز خوشحالی از برگزاری مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ خوشحالم دانشگاه آزاد زحمات قهرمانان اینچئون را نادیده نگرفت.
کد خبر : 1568

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اینچئون،‌ گفت: خوشحالم که این مراسم برگزار می‌شود و زحمات ورزشکاران توسط مسئولان دیده می‌شود. این سومین تقدیری بود که در این ماه از مدال آوران بازی‌های آسیایی شد و این مایه افتخار ما ورزشکاران و انگیزه مضاعفی برای ما است تا با قدرت بیشتری به راه خود ادامه دهیم.


دارنده مدال طلای بازی‌های آسیای با بیان این‌که مهم نیست که این تقدیرها تا چه حد مادی باشد، گفت: همین که به زحمات ورزشکاران توجه می‌شود مایه افتخار است و واقعا می‌توان گفت که چندان اهمیت ندارد که چه هدیه‌ای از سوی مسئولان دریافت می‌کنیم. به اعتقاد من حرکت مربیان در پس دادن جوایزی که دولت به آن‌ها داده بود حرکت زیبایی نبود.


عبادی درباره شرایط فعلی تمرینی خود، گفت: در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می‌بریم. تیم تیراندازی با کمان ایران قرار است اسفندماه امسال در مسابقات کاپ آسیایی که در تایلند برگزار خواهد شد شرکت کند. تاکنون سه مرحله اردو برگزار شده است و از روز شنبه چهارمین مرحله اردو آغاز خواهد شد.


وی از اعزام تیم تیراندازی با کمان به کشور تایلند در تاریخ 25 بهمن خبر داد و گفت: در دور قبل این مسابقات نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم آن نتایج را بار دیگر در این مسابقات تکرار کنیم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب