دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خفه‌گی» باگریم و بازی متفاوت الناز شاکردوست

«خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در برج میلاد روی پرده رفت.
کد خبر : 156742

به گزراش خبرنگار فرهنگی آنا «خفه‌گی» بازگشت فریدون جیرانی به فیلم‌هایی‌ست که در ساخت آنها به تبحر رسیده است. او پس از ساخت فیلم هایی چون «قصه پریا»، «خواب زده ها» و فیلم ناامیدکننده «خواب زده ها» سراغ سوژه‌ای ملتهب رفته و باز هم آدم‌های روانی را جلوی دوربینش آورده است.


داستان «خفه‌گی» راجع به زوجی است که از بیماری روانی رنج می‌برند و جدایی‌شان پای آدم‌های دیگری را هم به زندگی‌شان باز می‌کند...


نوید محمدزاده، پولاد کیمیایى، ماهایا پطروسیان و پردیس احمدیه بازیگرهای اصلی فیلم «خفه‌گی» هستند و گفته می‌شود الناز شاکردوست یکی از بهترین بازی‌هایش را در نقشی متفاوت در این فیلم ایفا کرده است.


عوامل فیلم سینمایی «خفگی» که فیلم‌نامه‌اش را هم فریدون جیرانی نوشته، این روزها در شهرک غرب مشغول تصویربرداری هستند تا فیلم به سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برسد. نکته جالب درمورد «خفگی» تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی یه صورت همزمان با تصویربرداری است. تدوین فیلم فریدون جیرانی را بهران دهقانی، صداگذاری را حسین ابوالصدق و ساخت موسیقی را کارن همایون‌فر انجام می‌دهند تا نسخه نهایی «خفگی» در کم‌ترین زمان ممکن آماده شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته