دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«یک روز بخصوص» با بازی فرهاد اصلانی و پریناز ایزدیار + ویدئو و تصاویر

«یک روز بخصوص» اولین فیلمی بود که در روز هشتم در برج میلاد روی پرده رفت.
کد خبر : 156710

به گزراش خبرنگار فرهنگی آنا همایون اسعدیان پس از ساخت فیلم کمدی «ده رقمی» با بازی جواد رضویان و بهنوش بختیاری، تغییر مسیر داد و سراغ فیلم‌های اخلاق‌گرایی چون «طلا و مس» و «بوسیدن روی ماه» رفت. «طلا و مس» با بازی بهروز شعیبی و نگار جواهریان، روایتگر زندگی زوجی بود که یکی‌شان از بیماری ام‌اس رنج می‌برد و مرد هم روحانی‌ای بود که از پس نگهداری بچه‌هایش به تنهایی برنمی‌آمد و با باز شدن پای پرستاری به خانه، داستان شکل تازه ای به خود گرفت و... اسعدیان در این سال‌ها نشان داده که دغدغه‌اش سینمای ارزشی است و سراغ آدم‌هایی می‌رود که همچنان به ارزش‌ها و سنت‌های جامعه احترام می‌گذراند و حتی به قیمت له شدن‌شان روی این عقاید می‌ایستند...


اسعدیان برای فیلم تازه‌اش هم سراغ چنین موضوعی رفته و «یک روز بخصوص» را جلوی دوربین برده است.


در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» آمده: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار می‌دهد..



فرهاد اصلانی پس از هشت سال بار دیگر در این فیلم جلوی دوربین اسعدیان رفته و دیگر بازیگرانی چون مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، هم در فیلم حضور دارند.


عوامل تولید این فیلم عبارتند از:


تهیه کننده و کارگردان:همایون اسعدیان، نویسندگان: همایون اسعدیان و مجید قیصری، مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری:علی قاضی، تدوین:مازیار میری، دستیار تدوین:علی گورانی، صداگذار:سید محمد کشفی، موسیقی:علیرضا کهن دیری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، طراح چهرپردازی: مهردادمیرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، صدابرداران: ساسان نخعی، محمود کاشانی، مدیر تولید:مجید کریمی، منشی صحنه: ندا قائدی، دستیار اول فیلمبردار:آرش رمضانی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تدارکات.سید رسول سید حاتمی.



دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته