دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کونته: رقبای بزرگی پشت سر ما هستند/ نتیجه بازی با واتفورد، نمایانگر حقیقت درونی آرسنال نبود

سرمربی تیم چلسی گفت: باید در بازی فردا برابر آرسنال نشان دهیم تا چه اندازه آماده هستیم.
کد خبر : 156166

به گزارش گروه ورزشی آنا، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در بازی فردای لیگ برتر انگلیس از لزوم برتری در این بازی سخن گفت.


او در این باره اظهار داشت: خاطره شکست در بازی رفت خیلی از ما دور شده اما برای نتیجه گرفتن باید آن بازی را به یاد داشته باشیم.دریافت 3 گل در نیمه اول و باخت همیشه در دربی دور رفت در خاطرم می‌ماند.از آن زمان تا به حال اوضاع خیلی تغییر کرده اما هدف تیم من مثل گذشته است؛ تلاش برای بردن بازی.باید در بازی فردا نشان دهیم تا چه اندازه آماده هستیم.در خانه مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم و باید نهایت تمرکز را داشته باشیم.نتیجه بازی با واتفورد، نمایانگر حقیقت درونی آرسنال نبود.واتفورد خوب بازی کرد اما آرسنال هم فرصت‌های زیادی به دست آورد و بدشانس بود.


کونته درباره اظهارنظر گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که اعلام کرده تیمش جام را به چلسی واگذار کرده، افزود: به هرحال هر مربی استراتژی خاص خودش برای انگیزه دادن به بازیکنان خودی وفشار به رقبا را دارد.در جواب پپ باید بگویم ما زمانی 7 امتیاز از تیم او عقب بودم و حالا همه چیز تغییر کرده و چلسی 10 امتیاز بیش‌تر از رقبا اندوخته است؛ آن هم تنها در عرض 18 هفته. پس همه چیز خیلی زود متفاوت می‌شود. در 15 مسابقه آینده باید با تمام تمرکز به میدان برویم.رقبای بزرگی پشت سر ما هستند و هنوز کار تمام نشده است. باید بیش‌تر از رقبا روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم.موظفیم به کمک هواداران، بازیکنان و تمام ارکان باشگاه، پرچم چلسی را بالا نگه داریم. تجربیاتم در دوران بازی و مربیگری به من چنین می‌گوید!


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته