دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 16:54
صالحی خبر داد

واحد آیت‌الله آملی، میزبان همایش ملی جمعیت و خانواده دانشگاهیان

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: همایش جمعیت و خانواده دانشگاهیان در خرداد سال جاری به میزبانی واحد آیت الله آملی برگزار می‌شود.
کد خبر : 15585

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد صالحی در نشست معاونان پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی استان مازندران با توجه به اینکه تمامی تصمیم‌های مهم پژوهشی واحد‌های دانشگاه آزاد مازندران در همین جلسه بررسی و مصوب می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی‌های بعمل آمده از مستندات پژوهش واحد‌ها، واحد آیت الله آملی در ۳ حوزه موفق به مقام شد.


وی ادامه داد: کتاب دکتر ابراهیم وحدت با عنوان آشنایی با روش های تولید در صنایع ساخت و متالوژی به عنوان کتاب بر‌تر استان، انجمن علمی صنایع غذایی واحد آیت الله آملی به عنوان انجمن بر‌تر استان و اختراع دستگاه نگهدارنده قلب ابوالفضل الیاسی به عنوان اختراع بر‌تر استان مشخص شدند.


صالحی با توجه به اینکه همایش جمعیت و خانواده دانشگاهیان در خرداد سال جاری به میزبانی واحد آیت الله آملی برگزار می‌شود، گفت: با مجوز صادر شده این همایش در سطح ملی برگزار خواهد شد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران تاکید کرد: از این پس تمامی طرح‌های دانش بنیان با اعتبار بالا باید (طرح کسب و کار آن) را برای تصویب به شورای اقتصاد دانش بنیان استان ارسال کنند.


در این جلسه همچنین دکتر فارسی از واحد ساری، دکتر کیا از واحد چالوس، دکتر وظیفه دوست از واحد رامسر، دکتر قمی از واحد تنکابن و دکتر وحدت از واحد آیت الله آملی به عنوان اعضای تخصصی کمیته ارتباط با صنعت استان مازندران مشخص شدند.


در جلسه معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌های آزاد مازندران در واحد آیت الله آملی مقرر شد کارگاه رتبه بندی بین المللی واحد‌ها در واحد نور برگزار شود و مسئولیت میزبانی کارگاه استانی کارآفرینی برعهده واحد آیت الله آملی قرار گیرد.


همچنین از سوی شورای پژوهشی کارگروهی برای بررسی مشکلات زیست محیطی ریزگرد‌ها و چگونگی حل آن در سطح مازندران تشکیل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته