دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 15:44

معاون جدید آموزشی واحد ارومیه معرفی شد

طی مراسمی از زحمات دکتر سیدرحیم صانعی فرد تقدیر و دکتر سیف الدین آب برین به عنوان معاون جدید آموزشی واحد ارومیه معرفی شد.
کد خبر : 15571

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عزیز جوانپور در مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی واحد ارومیه با قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر صانعی فرد از وی به عنوان یکی از الگوهای ادب و اخلاق در واحد ارومیه یاد کرده و گفت: صانعی فرد علاوه بر جدیت و پشتکار مثال زدنی که در انجام امورات آموزشی داشت و توانست امورات مربوط به حوزه آموزش واحد ارومیه به ویژه در زمینه تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات با واحد ارومیه به نحو احسن به انجام رساند، فردی است که ما در این مدت از وی درس ادب، اخلاق، انسانیت و صمیمیت یاد گرفتیم.


رئیس دانشگاه آزاد واحد ارومیه با آرزوی موفقیت برای دکتر آب برین در مسئولیت جدید، با تاکید بر اهمیت حوزه آموزش در دانشگاه اظهار کرد: حوزه آموزش یکی از ارکان اصلی دانشگاه بوده و از حساسیت خاصی برخوردار است.








با توجه به سوابق ارزشمند کاری و مدیریتی صانعی فرد، طی حکمی از سوی جوانپور مسئولیت ریاست دانشکده علوم پایه واحد ارومیه به وی واگذار شد

وی افزود: بحث گسترش تحصیلات تکمیلی، جذب هیات علمی برای رشته‌های جدید و توسعه کمی و کیفی دانشگاه نیازمند یک عزم جدی است که لازم است کلیه حوزه‌ها در این خصوص با حوزه آموزش همکاری داشته باشند.


جوانپور ادامه داد: توسعه رشته‌ها به ویژه در حوزه پزشکی و دوره‌های تحصیلات تکمیلی، اتاق برای استادان و حضور تمام وقت استادان در دانشگاه از برنامه‌ها و سیاست‌های آتی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه است که باید توجه ویژه به این امر به عمل آید.


حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان نیز در این مراسم با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صانعی فرد، برای آب برین آرزوی موفقیت و سربلندی در امور محوله کرد و گفت: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک فرصت ارزشمند و یک نعمت الهی است که باید قدر آن را دانسته استفاده بهینه از این فرصت به عمل آید.


سیف الدین آب برین عضو هیئت علمی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بوده و سابقه ریاست واحد ماکو و معاونت آموزشی دانشکده علوم انسانی واحد ارومیه را در کارنامه خود دارد، وی همچنین با حفظ سمت به عنوان مسئول امور بین الملل واحد ارومیه نیز منصوب شد.


با توجه به سوابق ارزشمند کاری و مدیریتی صانعی فرد، در ادامه همین جلسه، طی حکمی از سوی جوانپور مسئولیت ریاست دانشکده علوم پایه واحد ارومیه به وی واگذار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته