دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1395 - 10:16
شورای واحد تهران مرکزی برگزار شد

شمس: مشتری‌مداری و مشتری‌محوری سرلوحه اقدامات دانشگاه باشد

شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد. رئیس واحد تهران مرکزی در این جلسه تاکید کرد از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه خصوصی است باید مشتری‌مداری و مشتری‌محوری سرلوحه اقدامات ما باشد.
کد خبر : 155481

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و استان تهران در جلسه شورای واحد تهران مرکزی بار دیگر ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت و اظهار کرد: فراموش نکنیم که شخصیت علمی ما در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و تکامل پیدا کرده است و تعهد، وفادرای و خدمت ما به این مجموعه بزرگ علمی باید با توانی بیشتر از گذشته در راستای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


دکتر احمد شمس انتصاب بجا و شایسته دکتر علی اکبر ولایتی را به سمت رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و افزود: دکتر ولایتی از یاران و همراهان آیت الله هاشمی بوده و قطعاً با افکار و آمال و دغدغه های وی در باره اهداف و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی آشنایی دارند و منویات ایشان را برای امور دانشگاه در نظر خواهند داشت. امیدوارم دانشگاه همچنان مانند گذشته مسیر افتخارآمیز خود را هم از لحاظ کمی و هم از جنبه کیفی طی و در تعامل با نهادها و سازمان‌های دیگر موفق عمل کند.



سرپرست واحد تهران مرکزی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را تبریگ گفت و تاکید کرد: ما باید پاسدار خون شهدا باشیم، این دهه فرصتی است برای تفکر و تعمق تا قدردان انقلابیون و بزرگان انقلاب اسلامی از جمله امام راحل، مقام معظم رهبری و بویژه آیت الله هاشمی باشیم.


وی ادامه داد: آیت الله هاشمی هم برای به ثمر رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از خودگذشتگی های بسیاری داشته و هم بعد از پیروزی انقلاب در کنار و همراه با امام راحل در 8 سال دفاع مقدس و بعد از رحلت امام (ره) با صبر، سعه صدر و سکوت در راستای تداوم انقلاب سختی های زیادی را متحمل شد.


شمس: تقسیم منابع انسانی با توجه به تخصص افراد و نیاز قسمت های مختلف دانشگاه با هدف ایجاد توازن و آرامش و ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و ایجاد شرایط مساوی برای کارکنان انجام شود

شمس از روسای دانشکده‌ها برای برگزاری امتحانات نیمسال اول 96-95 و ثبت نام دانشجویان نیمسال دوم 96-95 با وجود همه موانع و سختی هایی که وجود داشت، قدردانی کرد و افزود: امیدواریم به همت و تلاش دفتر اطلاعات و فناوری واحد تهران مرکزی و با همکاری حوزه معاونت آموزشی تغییر و تحول بنیادین در سیستم ثبت نام و انتخاب واحد در تهران مرکزی به وجود آید و مشکلات موجود برطرف و امتحانات و ثبت نام در ترم آینده به مراتب بهتر از همیشه انجام شود تا بتوانیم رضایت دانشجویان، کارکنان و استادان را فراهم آوریم چراکه هر سه دسته از این عزیزان عناصر اصلی و گردانندگان دانشگاه به شمار می‌آیند.


این مسئول خاطرنشان کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه خصوصی است باید مشتری مداری و مشتری محوری سرلوحه اقدامات ما باشد و در این راستا می توانیم با رفتار دانشگاهی مناسب و ارائه خدمات به رضایت و جذب حداکثری دست یابیم.


وی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر در بین معاونان، روسای دانشکده ها، مدیران کل ستادی و کارکنان اظهار کرد: در سیستم های اداری حق انتخاب همکاران مان را نداریم ولیکن هنر یک مدیر توانمند این است که با همان امکانات و همان همکاران بالاترین بهره وری را داشته باشد.


شمس گفت: تقسیم منابع انسانی با توجه به تخصص افراد و نیاز قسمت های مختلف دانشگاه با هدف ایجاد توازن و آرامش و ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و ایجاد شرایط مساوی برای کارکنان انجام شود.


حجت الاسلام ابوالقاسم طیبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این جلسه با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر ابراز امیدواری کرد که این فجر انقلاب اسلامی طلوع ظهور امام زمان باشد.


وی در باره امور جاری دانشگاه با قدردانی از هیات رئیسه واحد تهران مرکزی در روند اجرایی امور دانشگاه، تاکید کرد: در هر مقام و منصبی که هستیم باید به آنچه که می گوییم و متعهد می شویم، عمل کنیم.


در این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر در باره امور مختلف دانشگاه پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب