دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1395 - 16:22
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

مشارکت جمعی در مدارس باید جایگزین رقابت شود

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مشارکت جمعی در مدارس باید جایگزین رقابت شود، افزود: امیدواریم زمینه مشارکت و کار جمعی در مدارس فراهم شود.
کد خبر : 155415

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم‌زاده در آئین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه ابتدایی «کودک مسلمان» قرچک ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از شور و نشاط دانش آموزان در مراسم برگزاری زنگ انقلاب، گفت: ایام دبستان روزهای هیجان انگیز و شیرینی دارد که هرگز از ذهن دانش آموزان پاک نخواهد شد.


حکیم‌زاده ضمن اشاره به اینکه بیشتر دعاهای قرآن با «ربنا» آغاز می‌شود، افزود: این امر نشان دهنده این است که انسان‌ها می‌بایست به صورت جمعی دعا کنند.


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: خداوند متعال می‌خواهد با این آیات به انسان‌ها بگوید که باید آحاد بشر با یکدیگر دوست باشند و برای رسیدن به موفقیت به صورت جمعی تلاش کنند.


حکیم‌زاده ضمن تاکید بر اینکه مشارکت جمعی در مدارس می‌بایست جایگزین رقابت شود، گفت: همانند سوره «حمد» می‌گوییم، «ما تنها خداوند را می‌پرستیم و تنها از خدا یاری می‌خواهیم» و در قبال این دعا از خداوند می‌خواهیم که همه ما را مورد رحمت قرار داده و به راه راست هدایت کند.


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تمسک به کار جمعی را مهم‌ترین پیام آیات قرآن کریم برشمرد و ضمن تاکید بر این امر که دانش آموزان با تاسی به آیه « ایاک نعبد و ایاک نستعین» باید کار جمعی را در مدارس یاد بگیرند، افزود: امیدواریم زمینه مشارکت و کار جمعی در مدارس فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته