دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 14:57

تصویب رشته دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی و ارشد مهندسی مکاترونیک واحد عجب‌شیر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر از تصویب نهایی رشته مدیریت بازاریابی در مقطع دکتری تخصصی و مهندسی مکاترونیک در مقطع کار‌شناسی ارشد از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.
کد خبر : 15528

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جمال بیگی گفت: اکنون واحد عجب شیر دارای یک رشته در مقطع دکترای تخصصی، یازده رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و بیش از ۴۲ رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته است و نزدیک به ۱۴۰۰ دانشجو در این رشته مقاطع مشغول به تحصیل هستند.


وی افزود: تأسیس رشته‌های متناسب با نیاز دانشجویان و دانش پژوهان، گسترش تحصیلات تکمیلی و بالا بردن کیفیت تحصیلی از اولویت‌های برنامه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر است که در همین راستا با تلاشهای صورت گرفته، پرونده دو رشته در مقطع دکتری تخصصی و ۱۳ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد اکنون در حال گذراندن مراحل تصویب نهایی در سازمان مرکزی و شورای گسترش وزارت علوم هستند.


رئیس واحد عجب شیر گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تایید نهایی شورای گسترش آموزش عالی را برای تمام رشته‌های درخواستی که در پورتال شورای گسترش آموزش عالی ثبت شده است دریافت کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مکاترونیک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته