دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1393 - 10:35
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای کرمان، زابل، پرند، پردیس، مرودشت و سما رشت

سمینار بستن تراز مالی پایان سال ۹۳ در کرمان با حضور مدیران و کار‌شناسان مالی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن برگزار می‌شود.
کد خبر : 1551

به گزارش خبرنگار آنا، یعقوب حاتمی مدیر اداری و مالی ستاد هماهنگی استان کرمان در آیین افتتاحیه سمینار بستن تراز مالی پایان سال ۹۳ در کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در این سمینار دو روزه که با حضور محمد محلوجی؛ کیانوش رنجبر؛ محمدرضا فرهمند و فرزین اسماعیلی جوادی نمایندگان اداره بررسی‌های مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، روح الله توکلی حسابرس هیئت امنای استان و علیرضا فخرآبادی عامل خزانه دار برگزار شده؛ تجربیات مدیران و کار‌شناسان مالی در زمینه بستن حساب‌ها منتقل خواهد شد.


تجلیل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور مسابقات آسیایی کره


مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور مسابقات آسیایی کره با حضور دکتر میرزاده و دکتر دادگان در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و در این مراسم از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل عضو تیم ملی کبدی ایران تجلیل به عمل آمد.


معراج شیخ و هادی اشترک دانشجویان رشته تربیت بدنی واحد زابل از اعضا تیم کبدی هستند که موفق شد در مسابقات آسیایی کره مدال کسب کند.


همایش تعلیم و تربیت در اسلام» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار می‌شود


به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در روز بیستم بهمن همایشی با عنوان تعلیم وتربیت در اسلام به منظور ارتقاء سطح کیفی تعلیم وتربیت در نظام دانشگاهی و در راستای توسعه تعالیم اسلامی در دانشگاه‌ها با حضور استاد اخلاق حوزه و دانشگاه حضرت آیت الله حائری شیرازی، برگزار خواهد شد.


در این همایش که با حضور استادان گروه‌های مختلف آموزشی از دانشگاه‌های استان تهران برگزار خواهد شد، استادان به بحث و بررسی پیرامون آخرین تحولات آموزشی در راستای تعالیم اسلامی در دانشگاه‌ها پرداخته و در این خصوص مقالات و سخنرانی‌های مختلفی ارائه خواهد شد.


با توجه به تقارن برگزاری این همایش با ایام الله دهه مبارکه فجر مراسم جشنی نیز در خلال این همایش به منظور گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه پرند برگزار خواهد شد، این همایش از صبح روز دوشنبه بیستم بهمن ماه ۱۳۹۳ در سالن علامه طباطبائی دانشکده آی تی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند آغاز شده و تا پایان‌‌ همان روز ادامه خواهد داشت، دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه پرند از علاقه مندان و استادان برای شرکت در این همایش دعوت بعمل می‌آورد.


تجلیل از محمود عمرانی سرپرست و مربی مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور


طی مراسمی از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شورای اسلامی شهر بومهن، از محمود عمرانی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به عنوان سرپرست و مربی بین المللی پاورلیفتینگ برای حضور در مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور «انتخابی تورنومنت بین المللی قبرس» با کسب رتبه قهرمانی و اخذ مدال طلا قدردانی به عمل آمد.


افتتاح نخستین نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی مدارس گیلان در دبیرستان سما رشت


نخستین نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی مدارس گیلان بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در دبیرستان سما رشت افتتاح شد.


در آئین گشایش این نمایشگاه حسینی مدیر کل آموزشی و پژوهشی استانداری گیلان، ایزدیار مدیر آموزش و پرورش رشت، آزادبر دبیر شورای سیاست گذاری سما استان گیلان حضور داشتند؛ این نمایشگاه ۲ روزه دارای ۹ غرفه صنایع دستی، شامل حصیربافی، رشته دوزی، بافندگی، عروسک بافی، سفال سازی، چرم بافی، تابلوسازی و غذاهای محلی است.


مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: در سال های اخیر به نظام آموزشی کشور بسیار توجه شده و مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته است.


وی ادامه داد: هر یک از ما بخصوص شما دانش آموزان باید هدفی مشخص در زندگی خود داشته باشید و تنها هدف شما ورود به دانشگاه و مقاطع بالا‌تر نباشد بلکه در زمان تحصیل باید خود را برای زندگی بهتر در اجتماع آماده کنید.


در ادامه شهلا طالبی مدیر دبیرستان دخترانه سما دوره دوم نیز با گرامیداشت دهه فجر افزود: ما نمایشگاهی با عنوان گیلان‌شناسی را در این دبیرستان برای ارتقای دانش و فرهنگ بومی و سنتی دانش آموزان و شهروندان راه اندازی کرده‌ایم.


وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بمدت ۲ روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر برپاست و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.


عضویت رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در کارگروه پژوهش و فناوری استان فارس
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس، دکتر سید ابراهیم حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به عنوان عضو کارگروه پژوهش و فناوری استان فارس منصوب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته