دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 15:00
رئیس واحد بابل:

دانشگاه آزاد اسلامی نماد فعالیت‌های فرهنگی در کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نماد فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور است؛ برگزاری منظم مسابقات قرآن و عترت (ع) در بخش‌های مختلف را می‌توان یکی از هدفمند‌ترین کارهای فرهنگی دانست.
کد خبر : 15460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسن قلی‌پور در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: اجرای کارهای فرهنگی باید با رعایت حفظ اصول ارزش‌ها و متکلم به اخلاق، فرهنگ ساز و تأثیرگذار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل ساخت مسجد الزهرا (س) با معماری اسلامی-ایرانی، یادمان شهدای گمنام و مجتمع فرهنگی واحد بابل را یکی از زیبا‌ترین و ماندگار‌ترین بنای فرهنگی عنوان و به کارگیری نیروهای متخصص، تقویت کانون‌های و راه اندازی نشریات دانشگاهی به ویژه نشریات دانشجویی را مهم‌ترین طرح‌های ماندگار فرهنگی دانست و افزود: حضور و نقش استادان در تدوین برنامه‌های فرهنگی و عملیاتی کردن آن در دانشگاه امری مهم و ضروری است.


دکتر ایزدی فر، یکی از استادان برجسته استان مازندران در این نشست با توجه به اهداف و کار بردی کردن بخشنامه‌های ارسالی سازمان مرکزی، گفت: اماکن و فضایی که کاربرد هدف نیاز داشته باشد را دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل مهیاء کرد و بهترین فضا برای استفاده و اجرای طرح ماندگار فرهنگی است.


وی کارهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحد‌ها را بسیار خوب و ایده ال ارزیابی کرد و افزود: مدیریت و راهکارهای دکتر میرزاده رئیس دانشگاه و همچنین هنر و خلاقیت دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نوید، پویایی و نشاط را می‌دهد.


سپس دکتر محمد رجایی معاون فرهنگی واحد بابل با ارائه گزارشی از عملکرد فرهنگی به قرائت ابلاغ بخشنامه و جزییات اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی در سطح واحد‌ها دانشگاهی پرداخت.


در این نشست بهره گیری از فضاهای مجازی در پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه و بهتر برگزار شدن کرسی آزاداندیشی، برگزاری کارگاه اخلاق حرفه‌ای و تقویت سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا جلسه نیز در این مورد به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظر خود پرداختند.



انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته