دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

نعیم سعداوی: امروز استعفایم را به مدیرعامل فولاد می‌دهم/ بازیکنان فولاد به لیگ برتر بازگردند

سرمربی فولاد خوزستان گفت: امروز نامه استعفای رسمی‌ام را به مدیرعامل باشگاه می‌دهم و از این فوتبال کنار می‌روم.
کد خبر : 154546

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار هفته نوزدهم تیم‌های فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان با حواشی بسیار زیادی همراه بود. در این بازی فولادی‌ها از دقیقه 30، ده نفره بازی را دنبال کردند و بازی با حساسیت خاصی از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد. در نیمه دوم بازی داور خطای پنالتی برای فولاد خوزستان اعلام کرد که به زعم خداداد عزیزی سرمربی سیاه‌جامگان هیچ خطایی صورت نگرفته بود.


به‌دنبال این اتفاق عزیزی تصمیم گرفت تا تیمش را از زمین بیرون بکشد که نعیم سعداوی سرمربی فولاد به او اعلام کرد وی و بازیکنان تیمش هم معتقدند خطایی صورت نگرفته و پنالتی به اوت زده می‌شود. اتفاقی که افتاد تا بازی در پایان بدون گل به پایان برسد. اما پس از آنکه تیم‌ها به رختکن رفتند تا از ورزشگاه خارج شوند، نعیم سعداوی اعلام کرد که از سرمربیگری فولاد استعفا می‌دهد و در ادامه نیز بازیکنان فولاد در مصاحبه‌های خود گفتند که از لیگ برتر گناره‌گیری خواهند کرد.


سرمربی فولاد خوزستان درخصوص اینکه تصمیمش برای استعفا قطعی است یا نه، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بهترین راهی که بتوانم به آرامش برسم این است که استعفا کنم و چاره دیگری هم ندارم. امروز هم نامه استعفای رسمی ام را به اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه می‌دهم و از این فوتبال کنار می‌روم.»


وی درباره اینکه دلیل استعفای او رفتار دیروز خداداد عزیزی است یا دلایل دیگری هم وجود دارد، اظهارداشت: «یکی از دلایل استعفای من اتفاقات دیروز در بازی تیمم با سیاه‌جامگان است. ولی مشکل اصلی رفتار خداداد عزیزی نیست. او دوست قدیمی من است و حق دارد نسبت به خطایی که برای تیمش رخ داده اعتراض کند. هرچند بهتر است همه به نظرات داور احترام بگذاریم. مهم‌ترین دلیل استعفای من مشکلات درون‌خانوادگی تیم فولاد است. ما لیاقت بیشتر از این‌ها را داریم اما برخوردهای خوبی با ما نمی‌شود. برای همین من می‌روم تا شاید مشکلات تیم از بین برود.»


سعداوی درباره اینکه حقیقت دارد او به عزیزی گفته که تیمش پنالتی را به اوت می‌زند، تصریح کرد: «بله، به خداداد گفتم که به نظر ما هم داور اشتباه پنالتی گرفته و توپ را بیرون می‌زنیم. همین کار را هم کردیم، ولی مسئله اصلی من اتفاقات دیروز نیست. من می‌گویم باید برخوردها در فوتبال ما عادلانه باشد. نباید نگاه‌ها در فوتبال فقط به سمت یک عده باشد.»


سرمربی فولاد خوزستان یادآور شد: «من سال‌هاست که از پرسپولیس طلبکارم. این بدهی 50 میلیون تومان است، ولی هنوز موفق نشدم پولم را بگیرم. آن هم در شرایطی که زیر نامه من را اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی امضا کرده است. آن‌وقت برای آنکه سروش رفیعی به پرسپولیس برود در عرض یک شبانه‌روز تسویه‌حساب می‌شود و او به تیم پرسپولیس می‌رود. چرا در مورد ما احکام اجرایی نمی‌شود ولی برای برخی تیم‌ها به راحتی این اتفاق می‌افتد.»


سعداوی درباره کناره‌گیری بازیکنان فولاد از لیگ برتر نیز بیان داشت: «بازیکنان تیم هم حق‌شان را می‌خواهند. آنها مدت‌هاست پولی نگرفته‌اند. باید به مشکلات آنها هم رسیدگی شود. ولی کنار کشیدن از لیگ مسئله‌ای است که من با آن مخالفم. آنها نباید کاری خارج از عرف انجام دهند. از آنها می‌خواهم به لیگ برگردند و تلاش کنند تا در دیدارهای بعدی‌شان موفق شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته