دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1395 - 13:35

نشست کارکنان داروخانه‌های واحد علوم دارویی با هدف پویایی و ارتقای دانش

دومین کارگاه آموزشی نیمه دوم سال جاری با هماهنگی و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی و با حضور کارکنان داروخانه‌های تحت پوشش در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 154385

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به گفته مدیر داروخانه‌های واحد علوم دارویی، محور این نشست، استفاده از اندیشه‌های خلاق، افزایش راندمان داروخانه‌ها و بهینه کردن آن بود.
دکتر شهره زند پازندی افزود: «در این کارگاه مطالب مختلف و متنوعی درباره شرایط امروز جامعه، انفجار دانش و رشد تکنولوژی، افزایش رقابت بین بنگاه‌های مختلف اقتصادی و تفاوت بین بنگاه‌هایی که با تکیه بر علم و اطلاعات و کسب مهارت‌های بیشتر، شاهد افزایش چشمگیر در درآمدها و ایجاد توسعه در کسب و کار هستند، مطرح شد.»
مدیر داروخانه های واحد علوم دارویی گفت: «اگر دیگران بهتر ظاهر می‌شوند، علتش این است که از استعدادها و توانمندی‌های طبیعی خود بهتر بهره برداری می‌کنند، آنان قانون علت و معلول را خوب درک کرده‌اند. هر کاری را که دیگران انجام داده اند شما هم می‌توانید، فقط باید راه آن را یاد بگیرید.»
در این کارگاه سعی شد تا شرکت کنندگان در بحث و بیان ایده ها و نظر خود درباره مباحث عنوان شده، مشارکت فعال‌تری داشته باشند تا باعث پویایی بیشتر نشست و ارتقای دانش آنان شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته