دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گرد و خاک قلعه‌نویی در رختکن تراکتورسازی

سرمربی تراکتورسازی نسبت به عملکرد برخی بازیکنان تیمش بعد از بازی با ماشین سازی به شدت انتقاد داشت و حتی با برخی از آنها بر خلاف همیشه جدی تر برخورد کرد.
کد خبر : 154338

به گزارش گروه ورزشی آنا، قلعه نویی از نتیجه به دست آمده در دیدار تیمش در دربی تبریز مقابل ماشین سازی ناراضی است. او انتظار بیشتری از شاگردانش داشت. پیش از دیدار به کسب 3 امتیاز فکر می کرد اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید تا قلعه نویی نسبت به عملکرد شاگردانش در این دیدار انتقاد پیدا کند.


سرمربی تراکتورسازی حتی در گفتگویی پس از این دیدار نیز این موضوع را اعلام کرد: «تیم در نیم فصل دوم خوب بازی نمی کند. باید شهامت داشته باشیم و به مردم دروغ نگوییم.»


قلعه نویی در رختکن به شدت از تمرکز بازیکنانش در این دیدار انتقاد کرد و به آنان گفت:«نباید کار به جایی می کشید که نیاز به پنالتی پیدا کنیم.»


این در حالی است که قلعه نویی با محمد ابراهیمی که پنالتی تراکتور را در دقایق پایانی از دست داد رفتار بسیار خوبی داشت و سعی کرد فشار را از روی او کم کند به خصوص که معتقد بود پنالتی باید تکرار می شده و در نتیجه ابراهیمی را به هیچ وجه مقصر نمی دانست. اما نسبت به عملکرد برخی بازیکنان تیمش به شدت انتقاد داشت و حتی با برخی از آنها بر خلاف همیشه جدی تر برخورد کرد.


در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل صبا اختلاف تراکتور با پرسپولیس در صدر جدول به 6 امتیاز می رسد و تراکتور با این اختلاف امتیاز باید در تهران مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. و این همان نکته ای بود که او پیش از دیدار مقابل ماشین سازی درباره آن به شاگردانش هشدار داده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته