دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 16:47

واحد تهران جنوب با دانشگاه‌های آلمان‎ تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دانشگاه‌های «نوردهاوزن»، «ارفورت» و «المیناو» آلمان تفاهم‌نامه‌های همکاری منعقد کرد.
کد خبر : 153855

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد تهران جنوب و هیات همراه به‌منظور عقد قرارداد همکاری با دانشگاه‌های نوردهاورن، ارفورت و المیناو به کشور آلمان سفر کرد.


دکتر بهروز دانشیان گفت: «این سفر به‌منظور عقد قرارداد با دانشگاه‌های نوردهاوزن، ارفورت، المیناو، برلین و ینا با هدف تبادل دانشجویان و اعضای هیات علمی، تبادل نشریات و اطلاعات دانشگاهی، توسعه کیفی علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و قرار است همکاری‌های مشترک در مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌های دو کشور انجام شود.»


اعطای مدرک دانشگاهی مشترک با آزمون اختصاصی در رشته‌های فنی و مهندسی، معماری و حقوق و برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مشترک علمی از مهم ترین موضوعات این تفاهم‌نامه‌هاست.


تا کنون تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های نوردهاوزن، ارفورت و المیناو امضا شده است و روزهای آینده نیز تفاهم‌نامه همکاری این واحد با دانشگاه‌های «برلین» و «ینا» نیز منعقد خواهد شد.


رئیس واحد تهران جنوب و هیات همراه در این سفر از چند مرکز تحقیقاتی از جمله مرکز تحقیقات انرژی‌های تجدیدپذیر دانشگاه نوردهاوزن بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب