دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 13:40
از امروز به‌مدت سه روز انجام می‌شود

بازدید ۱۴۱ راهنمای جهانی گردشگری از جاذبه‌های قزوین، زنجان و همدان

۱۴۱ راهنمای جهانی گردشگری که هم‌زمان با برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی گردشگری به ایران سفر کرده‌اند از جاذبه‌های گردشگری سه استان قزوین، زنجان و همدان بازدید می‌کنند.
کد خبر : 153713
به‌گزارش گروه فرهنگی آنا از میراث آریا، این تعداد راهنمای گردشگری از ۳۵ کشور مختلف جهان، صبح امروز، سفر خود را به‌مقصد سه استان قزوین، زنجان و همدان آغاز کردند.

این راهنمایان، که برای شرکت در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری به تهران سفر کردهاند، صبح امروز به‌قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری فرهنگی‌تاریخی و نیز صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان‌های قزوین، زنجان و همدان در روزهای 6 تا 8 بهمن به این سه استان سفر می‌کنند.


کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری مهم‌ترین و معتبر‌ترین کنوانسیون راهنمایان جهان است که هر دو سال یک بار در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود.


هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری روز شنبه 9 بهمن به‌میزبانی ایران با حضور بیش از ۳۰۰ راهنمای جهانی گردشگری از ۵۰ کشور جهان در تهران برگزار خواهد شد.


هر کنوانسیون شامل سه مرحله پیش از کنوانسیون و پس از کنوانسیون است و کشور میزبان برای هر مرحله برنامه‌های جذابی را برای راهنمایان گردشگری تدارک می‌بیند.


کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در حالی در ایران برگزار می‌شود که بعد از برجام تمایل برای سفر به ایران افزایش یافته و معرفی هر چه بهتر ایران و ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری می‌تواند تأثیر مهمی بر افزایش جذب گردشگر به ایران داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: بازدید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته