دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 14:12

تصویب نهایی رشته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی واحد شبستر

معاون آموزشی واحد شبستر از تصویب نهایی رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری تخصصی و روان‌شناسی تربیتی در مقطع کار‌شناسی ارشد از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.
کد خبر : 15314

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ناصر ماهری گفت: تعداد ۳۷ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۱۵ رشته در مقطع دکتری تخصصی در پورتال شورای گسترش آموزش عالی منتظر تائید نهایی بودند که با پیگیری‌های انجام یافته خوشبختانه دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی و کار‌شناسی ارشد روان‌شناسی تربیتی به تائید نهایی و قطعی از طرف وزارت علوم رسیدند.


وی افزود: اکنون با مساعدت‌های معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی سازمان مرکزی تعداد ۵ نفر در دکتری تخصصی رشته زبان و ادبیات فارسی و ۴۵ نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد رشته روان‌شناسی تربیتی مشغول به تحصیل هستند.


ماهری با توجه به تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی واحد شبستر که در مقطع دکتری تخصصی ۷ و در مقطع کار‌شناسی ارشد ۶۰ رشته است، اظهار کرد: با توجه به امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و پتانسیل بالای اعضای هیئت علمی که واحد شبستر دارا است، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تائید نهایی شورای گسترش آموزش عالی را برای تمام رشته‌های درخواستی که در پورتال شورای گسترش آموزش عالی ثبت شده است دریافت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته