دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1394 - 11:06

برخورد سازمان‌یافته با عوامل بروز فساد اداری در صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از برخورد سازمان‌یافته با عوامل بروز فساد اداری در صنعت پتروشیمی خبر داد.
کد خبر : 15277

عباس شعری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های پتروشیمی رو به تکمیل کشور در سال جاری ظرفیت‌های تولید محصولات پتروشیمی ایران افزایش می‌یابد، افزود: طبق نقشه راهی که سال گذشته برای صنعت پتروشیمی تعریف شد، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت ملی پتروشیمی در سال جاری تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و افتتاح فازهای پروژه‌های اصلی صنعت پتروشیمی است.


وی با تاکید بر اینکه توافق هسته‌ای می‌تواند کمک قابل ملاحظه‌ای به صنعت پتروشیمی کشور کند، اظهار کرد: در صورت لغو تحریم‌ها این امکان برای کشور فراهم می‌شود که سرمایه‌گذاران خارجی وارد کشور شوند و از امکانات آنها برای جبران عقب‌ماندگی حوزه پتروشیمی از سند چشم‌انداز استفاده کنیم.


به گفته این مقام مسئول صنعت پتروشیمی در سال جاری باید از دانش نخبگان این حوزه و تجارب همکاران صنعت پتروشیمی بهره بیشتری ببرد تا بتوان با تجمیع دانش و تجربه، گام‌های موثری برای ارتقای صنعت پتروشیمی کشور برداشت.


وی همچنین به راه‌اندازی ستادی در شرکت متبوعش با عنوان ستاد تحول نیز اشاره کرد و افزود: قصد داریم با برنامه‌های ویژه‌ای که در این زمینه در نظر گرفته‌ایم، با عوامل بروز فساد اداری در این صنعت برخورد کنیم.


شعری‌مقدم همچنین بر توسعه اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی نیز تاکید و بیان کرد: باید دستورالعمل‌هایی در این زمینه تدوین شود که بر اساس آن اقتصاد مقاومتی به صورت عملی در این صنعت اجرایی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب