دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1395 - 13:50

برگزاری 3 کارگاه آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی و مدیران ارشد دانشگاهی در واحد اسلامشهر

3کارگاه آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی و مدیران ارشد به همت اداره کل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 152585

دکتر محمد شفیق مدیرکل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از برگزاری 3دوره آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی و مدیران ارشد این واحد دانشگاهی در هفته گذشته خبر داد.





شفیق، مهمترین اهداف برگزاری کارگاه «توسعه معنویت گرایی و تربیت دینی در دانشگاه» را آشنایی با مبانی نظری معنویت‌گرایی و تربیت دینی، هوش معنوی و معنویت‌گرایی، معنویت‌گرایی و تربیت دینی در ایران، مقایسه معنویت‌گرایی و تربیت دینی در اسلام و غرب، همچنین اصول و مبانی آموزش مسائل دینی به جوانان عنوان کرد.


وی افزود: این دوره آموزشی روز شنبه 25 دی با حضور 40 نفر از اعضای هیأت علمی در سالن کنفرانس واحد اسلامشهر برگزار و حاضران تحت تدریس و راهنمایی دکتر محمودرضا اسفندیار عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد اسلامشهر با مباحث اصلی و سرفصل های اساسی دوره آشنا شده و پاسخ‌های سوالات خود را در این زمینه دریافت کردند.




وی ادامه داد: کارگاه «نقش اساتید در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان» نیز که روزهای یکشنبه بیست و ششم و دوشنبه بیست و هفتم دی با حضور 50 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، دکتر علیرضا عراقیه عضو هیأت علمی و معاون آموزشی واحد اسلامشهر، شرکت کنندگان را با مباحث اساسی دوره همچون شناخت علایم هشداردهنده و آشنایی با فرایند ارجاع و اهمیت آن آشنا کرده و به سوالات مطروحه ایشان پاسخ گفت.




مدیرکل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان واحد اسلامشهر افزود: کارگاه آموزشی 2روزه «مدیریت استراتژیک» نیز با تدریس دکتر محمدحسن چراغعلی عضو هیأت علمی واحد تهران جنوب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 دی، با حضور 30 نفر از روسا، معاونین و مدیران ارشد واحد اسلامشهر در راستای آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم و رویکرد مدیرت استراتژیک، ارتقاء توانمندی شرکت‌کنندگان در راستای طراحی و تدوین برنامه استراتژیک واحدهای دانشگاهی، شناخت عوامل تهدید کننده و تقویت کننده و نقاط ضعف و قوت واحدهای دانشگاهی برای طراحی و تدوین برنامه استراتژیک، برنامه‌ریزی چگونگی اجرا و ارزیابی عملکرد برنامه و ... برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته