دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1395 - 10:45

امام جمعه پل سفید: ایجاد وحدت و راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی میراث آیت‌الله هاشمی است

امام جمعه پل سفید با توجه به جایگاه ایران در جامعه جهانی و اینکه در آستانه انتخابات هستیم، اظهار کرد: «یکی از میراث‌های آیت الله هاشمی وحدت بود که ما باید به آن عمل کرده و حفظ کنیم. »
کد خبر : 151856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام قربانی در مراسم بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تسلیت درگذشت جانسوز هاشمی با توجه به فرازهایی از متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری؛ از خدمات وی پیش از انقلاب، در زمان حیات، رفاقت و همراهی با مقام معظم رهبری و خلأ وجودیشان سخن گفت.


وی قانون گرایی، عملگرایی، مدیریت در زمان جنگ و صلح و سازندگی را از خصایص هاشمی دانست و گفت: او مفسر قرآن و از مفاخر حوزه‌های علمیه بود.


امام جمعه پل سفید دیگر میراث تفکرات آیت الله هاشمی را راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی با هدیه اولیه حضرت امام (ره) عنوان و بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون زمینه تحصیل جوانان این کشور در دور افتاده ترین نقاط را فراهم کرده و با توسعه تحصیلات تکمیلی مانع از مهاجرت نخبگان شد.


وی خاطرنشان کرد: «به گواهی جلسات شورای فرهنگ عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی در بعد مسائل فرهنگی نیز سرآمد دیگر دانشگاه‌هاست.»


مدیحه سرایی و نوحه خوانی مصطفی زارع از مداحان اهل بیت و پذیرایی از عزاداران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


مراسم بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور توحیدی فرماندار، دکتر خادمی رئیس واحد سوادکوه، معاونان دانشگاه، مسئولان ادارات مختلف، فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای شهر، اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب