دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 07:51
3 خبر/

واحد اردبیل مجوز راه‌اندازی مرکز رشد گرفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از تصویب نهائی راه اندازی مرکز رشد در این واحد خبر داد.
کد خبر : 15168

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد اردبیل گفت: به دنبال تلاش‌ها و پیگیر‌یهای لازم، تأسیس و راه اندازی مرکز رشد در واحد اردبیل مورد تصویب نهائی قرار گرفت.


دکتر علی شامل افزود: مجوز مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز پس از طی مراحل اداری از سوی وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه صادر خواهد شد.


واحد اردبیل مجری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی کارکنان دولت
همچنین واحد اردبیل دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کارکنان دستگاههای اجرایی استان را برگزار می‌کند.


سرپرست واحد اردبیل گفت: به دنبال توافق نهایی با دفتر آموزش و پژوهش استانداری، واحد اردبیل نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کارکنان دستگاههای اجرایی اقدام می‌کند.


شامل افزود: این دوره‌های آموزشی در حیطه دوره‌های آموزشی عمومی و مشترک اداری برگزار شده و گواهینامه‌های پایان دوره نیز با امضای سرپرست دانشگاه و مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری معتبر خواهد بود.


برگزاری جلسه آموزشی آشنائی با نرم افزار سیدا
جلسه هماهنگی آموزشی آشنایی با نرم افزار سیدا نیز با حضور مسئولان آموزشی واحد اردبیل برگزار شد.


در این جلسه دکتر محمد قیامی سرپرست اداره کل آموزش واحد اردبیل در سخنانی بر استفاده حداکثری از نرم افزار آموزشی در راستای مکانیزه شدن و چابک سازی امور آموزش سخن گفتند.


در ادامه کار‌شناس برنامه ریزی درسی واحد در ارتباط با اصلاح کدینگ دروس با حذف کد رشته‌های واحد علوم و تحقیقات و تجمیع آن با کد رشته‌های واحد اردبیل، ثبت سرفصل دروس، نحوه ثبت دروس جبرانی در رشته‌های کار‌شناسی ارشد و کنترل پیش نیاز و همنیاز دروس، توضیحات جامعی را ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته