دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1395 - 13:47

تبیین افتخارات ملی و فراملی دانشگاه آزاد اسلامی در هشتمین نشست شورای واحد تهران شمال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در هشتمین جلسه شورای این واحد گزارشی از افتخارات و موفقیت‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های ملی و فراملی ارائه کرد.
کد خبر : 151082

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی محمد صفانیا مدیریت هدفمند و رو به توسعه در دانشگاه آزاد اسلامی، را نشان از پویش دائمی در این مجموعه دانست و حضور تاثیرگذار دانشگاه در طرح‌های ملی کشور را بخشی از این مدیریت پویا عنوان کرد.


رئیس واحد تهران شمال با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه اخیر با سازمان حفاظت محیط زیست، استفاده از توانمندهای علمی و تحقیقاتی دانشگاه در طرح‌های ملی و رفع مشکلات جامعه، از جمله در ارتباط با ریزگردها به‌عنوان نمونه‌ای از حضور ارزشمند پژوهشگران و محققین این دانشگاه ارتقای حفاظت از محیط زیست، سلامت جامعه، فرهنگ و دانش عمومی دانست.


رئیس واحد تهران شمال عملکرد مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی در امر اقامه نماز را نشان از اهتمام واحدها به برپایی شعائر و فرایض دینی و از جمله نماز دانست و قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را موید این امر دانست.


وی امضای تفاهم‌نامه با سازمان تامین اجتماعی را موید توجه مسئولان ارشد دانشگاه به امور معیشتی و رفاهی کارکنان عنوان و ابراز امیدواری کرد: «با این اقدام، بسترهای لازم بیش از پیش برای ارتقای رفاه و آرامش کارکنان و اعضای هیات علمی فراهم شده و دغدغه‌های احتمالی مرتفع شود.»


صفانیا با توجه به مصوبات اخیر هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و تصویب بودجه سال 1396 دانشگاه را با مشارکت 500 نخبه دانشگاهی، حوزوی، سیاسی و اقتصادی این امر را نماد رشد کیفی همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی و بخشی از مدیریت پویا و هدفمند در این شجره طیبه دانست.


وی با توجه به موفقیت‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های فراملی نیز گفت: «افتخار ارزنده‌ای برای جامعه علمی کشور کسب شده است که با انتخاب دکتر میرزاده به ریاست هیات امنای اتحادیه موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های جنوب شرق آسیا (آسایهل) مالزی به عنوان نخستین رئیس خارج از شرق آسیا، شاهد تحقق شعار «خواستن توانستن است» در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.»


رئیس واحد تهران شمال اولویت اصلی این واحد را ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش و افزایش هدفمند تولیدات علمی در کنار توجه به راه‌اندازی و افزایش بازدهی مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و افق‌های پیش روی واحد تهران شمال را در کنار بهره‌مندی از فضای آموزشی مناسب و هیات علمی مجرب روشن پیش‌بینی کرد.


صفانیا با تاکید بر حفظ احترام ارباب رجوع و تکریم شأن و مقام دانشجویان در واحد، بر دو مقوله نظم و تسریع در پاسخگویی به خواسته‌های آنان را به عنوان اولویت اصلی حوزه‌های اجرایی واحد عنوان کرد و با ذکر فاتحه‌ای یاد و خاطره دو چهره پیشکسوت علمی واحد دکتر ابراهیم اسرافیلیان و دکتر موسی مجیدی که به تازگی دعوت حق را لبیک گفته اند ادای احترام کرد.


به گزارش آنا، جلسات شورای واحد تهران شمال به‌طور ماهانه با حضور اعضای هیات رئیسه، روسای دانشکده‌ها و مدیران ستادی در دفتر رئیس واحد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته