دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا شاهرودی: ندیدم فرهاد کاظمی با دلالان همکاری کند/ مگر می‌شود مدیرعامل از باشگاهش خبر نداشته باشد

مربی سابق سیاه‌جامگان گفت: من حدود یکسال با فرهاد کاظمی در سیاه‌جامگان کار کردم و هیچ کدام از حرف‌های مطرح شده علیه او و نقش دلالان در جذب بازیکن را قبول ندارم.
کد خبر : 150730

رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتهاماتی که به فرهاد کاظمی در زمان مربیگری‌اش در سیاه جامگان وارد شده است گفت: «من حدود یکسال با فرهاد کاظمی در سیاه‌جامگان کار کردم و هیچ کدام از حرف‌های مطرح شده علیه فرهاد کاظمی و نقش دلالان در جذب بازیکن را قبول ندارم. من منکر نقش دلالان در فوتبال ایران نمی‌شوم اما در باشگاه سیاه جامگان در زمان مربیگری کاظمی این اتفاق نیفتاد و من ندیدیم کاظمی با دلالان همکاری کند.»


وی ادامه داد: «اگر عباسی مطمئن است که دلالان نقش زیادی در جذب بازیکن در تیمش داشتند چرا همان زمان جلویش را نگرفت. حالا که فرهاد کاظمی از تیم سیاه جامگان جدا شده و این تیم در لیگ نتیجه نمی‌گیرد این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. عباسی خودش مالک باشگاه است مگر می‌شود از باشگاه خودش خبر نداشته باشد و نداند که چه اتفاقی در باشگاهش می‌افتد.»


شاهرودی در خصوص نقش دلالان در فوتبال ایران بیان کرد: «دلالی در فوتبال ایران وجود دارد و البته برخی از آنها هم به نام مدیر برنامه کارهای خودشان را به صورت قانونی جلو می‌برند. خیلی از بازیکنان لیگ برتری در حد لیگ حرفه ای نیستند و بخاطر حضور همین دلالان به تیم‌های لیگ برتر می‌پیوندند و قراردادهای چند صد میلیونی می‌بندند.»


وی افزود: «فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال ایران باید به این مسائل ورود پیدا کند. البته فدراسیون گاهی اوقات ورود می کند و چند نفر را دستگیر می‌کند اما بعد از چند ماه دوباره کار دلالان شروع می‌شود.»


شاهرودی در مورد عدم حضورش در کادر فنی ماشین سازی و همراهی نکردن با فرهاد کاظمی گفت: «مسئولان تیم ماشین سازی اعتقاد داشتند که فرهاد کاظمی با کادر قبلی این باشگاه کار کند و فعلا هم باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقاتی برای ماشین سازی در لیگ می‌‌افتد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته