دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 16:22

آغاز کلاسهای درس واحد تهران شمال از ابتدای تیر ماه

دکتر علی مرادخانی از مهیا شدن زمینه برای ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در ترم تابستان ۱۳۹۴ خبر داد.
کد خبر : 15036

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: برابر بخشنامه اعلامی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای احتساب ترم تابستان به عنوان یک ترم تحصیلی، کارگروه ویژه‌ای در واحد تشکیل شده است که نسبت به ارزیابی نقاط ضعف و قوت ترمهای تابستانی گذشته با هدف ارتقای سطح آموزشی پرداخته تا برنامه ریزی منسجمی برای ثبت نام از دانشجویان و دایر کردن کلاسهای درس در ترم تابستان معمول دارند.


مرادخانی با اعلام این نکته که تعلیم و تعلم وقفه بردار نیست افزود: با اهتمام کلیه عوامل دانشگاهی به ویژه همکاران خدوم در حوزه آموزشی واحد، فرایند ثبت نام از دانشجویان در کمال اطمینان انجام می‌شود و این در حالی است که با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، برنامه ریزی جامعی برای ترم تابستان نیز در دستور کار قرار داده‌ایم که پس از فرایند ثبت نام، طبق برنامه از ابتدای تیر ماه نیز کلاسهای درس شروع خواهد شد.


معاون آموزشی واحد تهران شمال تعداد رشته‌های فعال واحد را ۳۰۷ رشته گرایش در ۷۵ گروه آموزشی برشمرد.


وی توجه به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان و تسهیل ارائه خدمات را نیز بخش دیگری از برنامه‌های معاونت آموزشی در طول ترم تابستان قلمداد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته