دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میلاد اکبری در گفت‌وگو با آنا

ورود خواننده‌ای تازه به عرصه موسیقی/ قطعه «صد درصد» سه شنبه منتشر می شود

میلاد اکبری، آهنگساز وخواننده از انتشار قطعه جدید وآلبوم تازه محمد نورنیا، خواننده جوان عرصه موسیقی خبر داد.
کد خبر : 150280

میلاد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا از انتشار آلبوم تازه محمد نورنیا خبر داد و گفت: «ابتدا تصمیم داریم چند قطعه از آلبوم تازه محمد نورنیا را منتشر کنیم که یکی از این قطعه‌ها، «صد در صد» نام دارد و سه شنبه هفته آینده در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
این آهنگساز با اشاره به جزئیات آلبوم توضیح داد: «شعر این اثر از سروده های علی ایلیا و آهنگسازی کل آلبوم برعهده من است، همچنین ترانه قطعه «صد در صد» از محسن شیرالی ، میکس و مستر محمد فلاحی و میلاد فرهودی است. برای این اثر، شرکت سلفا مجوز گرفته است؛ امیدوارم آلبوم با استقبال بی نظیری مواجه شود.»


اکبری افزود: «هزینه زیادی صرف شده تا آلبوم آماده شود؛ این اثر بار موسیقایی زیادی دارد و مردمی است و برای تولید آن از بهترین های ایران استفاده شده است.»


این هنرمند در پایان گفت: «محمد نورنیا نوازنده خوب گیتار است که فعالیتهای خود را از سال‌ها پیش شروع کرده است؛ در حال حاضر به صورت جدی به دنبال انتشار آلبوم و تک ترک است و بعد از انتشار آلبوم قصد برگزاری کنسرتی را دارد. نورنیا خواننده جوانی است که پیش از این هم فعالیت هایی در عرصه موسیقی داشته اما تاکنون آلبومی به صورت رسمی منتشر نکرده و درصدد شروع فعالیت های جدی‌تر خود در عرصه موسیقی است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی پاپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته