دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیوید لوئیز: کونته یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کرده ام

مدافع تیم فوتبال چلسی تأکید می کند آنتونیو کونته یکی از بهترین مربیانی است که تا به حال با او کار کرده است.
کد خبر : 150252

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از وب سایت نود، داوید لوئیز که تابستان امسال با جدایی از پاریسن ژرمن، برای دومین بار پیراهن چلسی را پوشید، در رقابت های این فصل عملکرد بسیار موفقی در ترکیب آبی پوشان لندن داشته و به خوبی زیر نظر مربی ایتالیایی چلسی کار می کند.


به گزارش دیلی میل، داوید لوئیز درباره شرایط خودش و تیم چلسی در فصل جاری گفت: «کونته مربی است که عاشق کارش می باشد و همین ویژگی بر روی همه ما که عاشق فوتبال هستیم، بسیار تأثیرگذار است. هر جلسه از تمرینات و هر مسابقه به خوبی نشانگر اهمیت پیروزی و رقابت برای کونته می باشد، و همین مسئله برای ما انگیزه ای است تا با تمرکز بالایی کار کنیم. او یکی از بهترین مربیانی است که تا کنون زیر نظر آنها کار کرده ام. او مشخصه ها و ویژگی های تک تک بازیکنان را به خوبی می شناسد و ما هم وقتی در زمین هستیم، دقیقاً همان دستورات و راهنمایی که به ما گوشزد می کند را اجراء می کنیم.»


داوید لوئیز برزیلی در این فصل با بازیخوانی فوق العاده، میانگین هفت اقدام دفاعی در هر بازی در لیگ برتر انگلیس را برای خود ثبت کرده است؛ البته دقت پاس های لوئیز ۸۴ درصد است که این مقدار کمتر از سایر مدافعان میانی چلسی است.


چلسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره، شنبه به مصاف لستر سیتی خواهد رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی کونته
ارسال نظر
هلدینگ شایسته