دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم تهران:

صنعت ریلی در بخش ایمنی حمل و نقل بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: حوادث ریلی نسبت به دیگر شقوق حمل‌ونقلی بسیار کم است و این نشان می‌دهد این صنعت در بخش ایمنی بیشترین سهم را نسبت به آنها دارد.
کد خبر : 149990

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد رضا بادامچی درباره ایمنی در صنعت ریلی کشور گفت: در سالهای اخیر با کارشناسی هایی که در دولت صورت پذیرفته، توسعه زیرساخت‌های ریلی با توجه به اهمیتی که در اقتصاد کشور دارد مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه راه‌آهن یکی از روش‌های حمل‌ونقل است که دارای مزایایی همچون ایمنی بیش‌تر نسبت به جاده، کم‌مصرف ترین سیستم در حوزه مصرف سوخت، آلایندگی کم‌تر، دارای قابلیت حمل انبوه کالا، جابه‌جایی مسافر و .. است، گفت: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح های زیربنایی در زمینه توسعه راه‌آهن قابل توجه است و به طور حتم با جلب حمایت نمایندگان مردم در مجلس قطعا قطار رشد و توسعه راهآهن با سرعت مطلوب‌تری به حرکت درخواهد آمد.


بادامچی خاطر نشان کرد: حوادث ریلی نسبت به دیگر شقوق حمل‌ونقلی بسیار کم است و این نشان میدهد این صنعت در بخش ایمنی بیشترین سهم را نسبت به آنها دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته