دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

کیانی: تراکتورسازی به یک بازیکن متکی نیست/ امیدوارم سروش رفیعی درپرسپولیس موفق باشد

کاپیتان تراکتورسازی گفت: در نیم‌فصل دو بازیکن خوب به نام‌های امید عالیشاه و احمد نوراللهی را جذب کردیم که خیلی قوی‌ترمان کردند.
کد خبر : 149833

مهدی کیانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا؛ در خصوص جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی گفت: «این جدایی به سود تیم ما نبود و ما از این موضوع ناراحت هستیم. مدیران باشگاه خیلی تلاش کردند تا رفیعی را در تبریز نگه دارند اما او دلش با تیم پرسپولیس بود و ترجیح داد آینده فوتبالی‌اش در این تیم رقم بخورد. امیدوارم که او در پرسپولیس هم بازیکن موفق باشد و بتواند همچون زمانی که در تراکتورسازی بود برای تیمش بدرخشد.»


او در مورد اینکه خلاء سروش رفیعی در نیم‌فصل دوم حس نخواهد شد، بیان کرد: «تراکتور تیم پرمهره ای است و به یک بازیکن اتکا نمی‌کند. سروش تا زمانی که در تیم ما بود تلاش خود را کرد و کم‌کاری نداشت. به طور حتم به تیم پرسپولیس هم کمک خواهد کرد ولی تراکتورسازی به اندازه کافی بازیکن دارد و به مشکل خاصی برنمی‌خورد. ما در نیم‌فصل دو بازیکن خوب به نام‌های امید عالیشاه و احمد نوراللهی را جذب کردیم که خیلی قوی‌ترمان کردند و برای همین در نیم فصل دوم غیبت برخی بازیکنان را حس نخواهیم کرد چرا که تراکتورسازی به یک بازیکن متکی نیست.»


کاپیتان تراکتورسازی درباره دیدار هفته آینده این تیم با استقلال خوزستان اظهارداشت: «همیشه بازی در خوزستان سختی‌های خودش را داشته و این بار هم روز دشواری را پیش‌رو داریم. به خصوص اینکه این بازی در نیم‌فصل دوم است و تیم‌ها در مرحله بازگشت قوی‌تر می‌شوند. با این حال ما برای آنکه در کورس صدرنشینی باقی بمانیم باید برابر استقلال خوزستان نتیجه بگیریم. امیدوارم که با ارائه یک بازی تماشاگرپسند 3 امتیاز این بازی حساس را بگیریم و در بالای جدول باقی بمانیم.»


کیانی در مورد جدایی جاسم کرار از تراکتورسازی عنوان کرد: «بعید می‌دانم چنین اتفاقی در میان باشد. او با تراکتورسازی قرارداد دارد و در کنار تیم حضور دارد. بحث جدایی کرار به نظرم شایعه است و او در نیم‌فصل دوم هم در کنار ما خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته