دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 08:20

پریزاد، نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های اسلامی سیاسی واحد فیروزکوه شد

دکتر رضا پریزاد با حکم مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد درتشکل های اسلامی سیاسی واحد فیروزکوه منصوب شد.
کد خبر : 14953

به گزارش خبرنگار آنا، معاون اجرایی اداره کل امور تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه وی گفت: امروز بحمدالله فضای سیاسی کشور به گونه ای باز است که جوانان دانشجو با هر سلیقه ای می توانند با رعایت حریم افراد و قانون به نقادی از مسئولان و اظهار نظر در مهم ترین تصمیم گیری های عالی نظام بپردازند.


محمدتقی قریشی ادامه داد: باید جوانان را جدی گرفت و برای فکر و اندیشه آنان که بزرگترین سرمایه این نظام مردم سالار است، ارزش قایل شد. دانشگاه می تواند بستر مناسبی برای رشد و بالندگی اجتماعی و سیاسی دانشجویان باشد و آنها را با مفاهیم و اصول جامعه مدنی آشنا کند.


وی تاکید کرد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و جلسات نقد سیاسی و سخنرانی های اجتماعی سیاسی بدون ایجاد تشکل های مستقل اسلامی سیاسی مقدور نیست. مشکلات امروز جهان اسلام از یمن تا عراق و فتنه داعش و موضوع مهم مذاکرات هسته ای، همه می تواند موضوعات مناسبی برای تشکل های سیاسی باشد.


حجت الاسلام دکتر ابراهیم رستمی رئیس واحد فیروزکوه هم گفت: اکنون واحد فیروزکوه این آمادگی را دارد تا با تشویق و دعوت از دانشجویان فعال و نخبه فضا را به سمتی هدایت کند که در کنار تحصیل علم و دانش، شعور سیاسی و اجتماعی این طبقه فرهیخته نیز ارتقا یابد. دانشگاه مبدا تحولات اجتماعی است و این مهم بدون توجه به فعالیت های ارزنده دانشجویان غیر ممکن است.


نماینده رئیس دانشگاه آزاد در امور تشکل های اسلامی سیاسی واحد فیروزکوه نیز گفت: از سال 87 که برای نخستین بار به عنوان نماینده ریاست وقت دانشگاه در امور تشکل ها وارد واحد فیروزکوه شده ام تاکنون همواره این واحد دانشگاهی را به عنوان واحد پیشتاز در موضوع تشکل ها شناخته ام.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ظرفیت بالایی برای فعالیت های دانشجویی در عرصه سیاسی دارد که باید از آن در مسیر توسعه اجتماعی سیاسی این واحد دانشگاهی بهره برد.


پریزاد از سال 1387 تاکنون به عنوان نماینده امور تشکل های اسلامی سیاسی واحد فیروزکوه در این واحد دانشگاهی فعالیت می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته