دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو حزب مؤتلفه: علنی شدن اختلافات روسا باعث التهاب مردم می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علنی شدن اختلافات سران قوا، عزم مدیران کشور را در مساله مبارزه با فساد دچار تزلزل می‌کند و باعث سستی در این اراده خواهد شد.
کد خبر : 148697

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از پایگاه اطلاع رسانی حزب موتلفه اسلامی، محمدحسن ذاکری با اشاره به اختلافات پیش آمده میان سران قوای قضائیه و مجریه، اظهار کرد: اینکه اختلاف نظر مسئولان و کسانی که در رأس نظام اسلامی قرار دارند و مجاری امور در دست آنهاست علنی و به سطح رسانه‌ها کشانده شود، باعث خواهد شد که مردم دچار التهاب شوند.


وی افزود: مسئولین قوای مجریه و قضاییه باید نسبت به اظهار نظرات خود دقت کنند تا خدای ناکرده موجب التهاب در جامعه نشوند و این ایجاد التهاب مردم را مایوس و ناامید نکند.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در راس قوای قضائیه و مجریه دو شخصیت روحانی قرار دارند و توقع مردم این است که هم رعایت اخلاق و انصاف صورت گیرد و هم اینکه این اختلافات پشت درهای بسته حل و فصل شود.


ذاکری با بیان اینکه ما مسئولین را به صبر و تحمل در مسائل اختلافی توصیه می‌کنیم، گفت: علنی شدن اختلافات سران قوا، عزم مدیران کشور را در مساله مبارزه با فساد دچار تزلزل می‌کند و باعث سستی در این اراده خواهد شد.


وی افزود: ممکن است هر دستگاهی نسخه متفاوتی برای مبارزه با فساد داشته باشد اما این تفاوت در دیدگاهها نباید به اصل این مساله لطمه بزند؛ مردم باید به مسئولین امیدوار باشند که این‌ها بدنبال ریشه کن کردن فساد هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب