دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افشارزاده: همه بازیکنان را با نظر منصوریان جذب کردم/ استقلال بازیکن قلیانی نداشته و ندارد

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: از افتخاری می‌خواهم که بسته به سلیقه‌اش کارش را در استقلال جلو ببرد و عقب‌گردی نداشته باشد.
کد خبر : 148688

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این موضوع که افتخاری مدیرعامل استقلال عنوان کرده، قراردادهایی که با بازیکنان استقلال بسته شده، با مبالغ بالا و چند بازیکن ضعیف بسته شده، گفت: «بهتر است افتخاری با مطالعه و حساب‌شده حرف بزند. من در زمان مظلومی و منصوریان بازیکنانی را به استقلال آوردم که با خواسته سرمربی تیم بود و هیچ بازیکنی با میل و انتخاب من استقلالی نشد.»


او افزود: «چه در زمان مظلومی و چه در زمان منصوریان لیست بازیکنان در اختیار من قرار می‌گرفت و ما ابتدا تلاش کردیم تا آنها را جذب کنیم. هر بازیکنی که می‌شد را جذب کردیم و بعد از آن سراغ بازیکنان جدیدی رفتیم که با انتخاب سرمربی تیم بود و در حقیقت لیست دوم سرمربیان تیم بود. وقتی ما هیچ بازیکنی را با میل شخصی جذب نکردیم نباید ضعف بازیکنی را به گردن ما انداخت، آن هم برای بازیکنانی که در زمان ما مهره‌های تاثیرگذار تیم استقلال بودند اما مشخص نیست چه اتفاقی افتاده که امروز آنها ستاره نیستند.»


مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «قراردادهایی که با تمامی بازیکنان تیم بسته شده نیز موجود است. می‌توانند ایراد دانه به دانه آن را بگویند تا نسبت به هرکدام پاسخ لازم داده شود. ما هیچ قرارداد بالایی نبستیم و همه آنها در نوع خودش بهترین بودند. استقلال در دوره من بدهی نداشت و حتی توانست بخشی از بدهی‌های گذشته‌اش را نیز پرداخت کند.»


وی تاکید کرد: «وقتی من جانشین آقای فتح‌الله‌زاده در استقلال شدم، هیچ‌گاه دوران مدیریت او را زیر سوال نبردم و عملکردش را وارد چالش نکردم. اصلا درست نیست که ما از کارکرد نفرات قبلی انتقاد کنیم و بعد هم آنها را زیرسوال ببریم تا کسی به کارنامه خودمان کاری نداشته باشد. از افتخاری می‌خواهم که بسته به سلیقه‌اش کارش را در استقلال جلو ببرد و عقب‌گردی نداشته باشد چون این موضوع مشکلات استقلال را بیشتر می‌کند.»


افتخاری درباره مسئله سیگاری‌ها و قلیانی‌ها که این روزها در خصوص بازیکنان زیادی عنوان می‌شود و حتی به زمان بازیکنان استقلال در دوران مدیریت او اشاره شده است، تصریح کرد: «در زمان من که هیچ بازیکنی در استقلال مشکلی نداشت و امروز هم بعید است در استقلال چنین بازیکنی وجود داشته باشد. اگر در فوتبال ما چند موردی پیدا شد که مرتکب خطا شده‌اند نباید آن را ملاک قضاوت دیگر فوتبالیست‌های خود قرار بدهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب