دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

سعیدآذری: ذوب‌آهن سربلند حذف شد/ زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت:هدف ما در ادامه بازی‌ها لیگ تنها کسب سهمیه نیست و به اهداف بزرگتری فکر می‌کنیم.
کد خبر : 147614

سعید آذری درباره برنامه‌‌های ذوب‌آهن پس از حذف از رقابت‌های جام‌حذفی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «تیم پس از استراحت چند روزه‌ای که خواهد داشت تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر و پس از آن جام باشگاه‌های آسیا آغاز خواهد کرد. خوشبختانه ما سربلند از جام حذفی حذف شدیم و به فینال نرسیدیم و از اینجا به بعد برای بازی‌های دیگری که داریم تلاش خواهیم کرد تا نمایش بسیار خوبی برابر حریفان خود داشته باشیم و تماشاگران خود را خشنود به خانه‌‌های‌شان بفرستیم.»


وی در واکنش به این موضوع که ذوب‌آهن می‌تواند در لیگ برتر برای سال آینده سهمیه بگیرد یا نه، عنوان کرد: «16 امتیازی که ما در 6 بازی آخر لیگ گرفتیم بیانگر این مسئله است که هدف ما در ادامه بازی‌ها لیگ تنها سهمیه نیست و به اهداف بزرگتری فکر می‌کنیم. بازیکنان ذوب‌آهن نشان دادند که می‌توانند برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر تلاش کنند و در این راه باشگاه هم از آنها حمایت خواهد کرد. البته ما هیچ استرسی به بچه‌ها وارد نخواهیم کرد و به آنها کمک می‌کنیم تا در کمال آرامش به اهدافی که دارند، نزذیک شوند.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه چرا ذوب‌آهن در دیدار با تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان بازی نکرد و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم در فولاد شهر با حریفانش بازی خواهد کرد، اظهارداشت: «انتظار ما این بود که با تراکتور در نقش‌جهان بازی کنیم ولی چون روز قبل از بازی ما دیدار سپاهان و نفت‌تهران در نقش‌جهان برگزار شده بود برای آنکه چمن ورزشگاه آسیبی نبیند دیدار ما به فولادشهر منتقل شد.»


او خاطرنشان کرد: «ما نماینده ایران و اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و به نظرم کاملا طبیعی است که در ورزشگاه نقش‌جهان با حریفان آسیایی خود بازی کنیم. امیدوارم همکاری لازم در این زمینه با ما شود تا مشکلی برای انجام بازی‌های خود در این ورزشگاه نداشته باشیم. البته ما برای بازی در این ورزشگاه باید نظر سرمربی تیم‌مان را هم بدانیم و در صورت موافقت او در نقش‌جهان بازی خواهیم کرد.»


آذری درباره لیست خروجی تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل نیز بیان داشت: «ما چیزی به نام لیست خروجی نداریم و سرمربی تیم به همه بازیکنان خود نیاز دارد. اگر بازیکنی هم خودش بخواهد از ما جدا شود باید موافقت مجتبی حسینی را بگیرد و بعد با ما به توافق برسد. ما در لیست تیم‌مان جای خالی داریم که قرار است برای پر کردن آن طبق خواسته سرمربی جلو برویم. فعلا بازیکنی از تیم الانصار لبنان را قصد داریم جذب کنیم و به او گفته‌ایم رضایت‌نامه‌اش را از باشگاهی که با آن قرارداد دارد بگیرد. قاسم حدادی‌فر هم که مراحل پایانی دوران نقاهت خود را پشت‌سر می‌گذارد و به زودی به ترکیب اصلی تیم اضافه می‌شود.»


وی درباره اینکه توانسته پول مالیات جری بنگستون و حق رشد محسن مسلمان را از باشگاه پرسپولیس بگیرد یا نه، گفت: «هر وقت زورمان برسد این پول‌ها را خواهیم گرفت. متاسفانه کمیته انضباطی با توجه به شرایط مالی که باشگاه پرسپولیس دارد در دادن رای اهمال می‌کند و ما نمی‌توانیم که پولی که حق باشگاه ذوب‌آهن است را بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب